• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Brend BP bledi, Koka-Kole vredi 70 milijardi

Britansko-američki naftaški džin zbog ekološke katastrofe ispao sa liste 100 najvrednijih svetskih brendova, dok su sodadžije iz Atlante zdržale prvo mesto na kom su od početka merenja 2000. godine

BP je možda uspeo da zaustavi ekološku katastrofu u Meksičkom zalivu, ali za popravku štete koju je naneo svom imenu trebaće godine - novi marketinški izveštaj objavljen danas, pokazuje da je petrolejski džin ispao sa liste vodećih 100 svetskih brendova.

Prvi put za sedam godina japanski prizođač automobila Tojota, pritisnut serijom vanrednih popravki svojih vozila i problemima bezbednosti, našao se izvan vodećih 10 na rang listi Interbrenda.

Brend se smatra za najvredniju imovinu kompanije. Brend nisu samo slova i boje, već prečica za kupce koja im daje do znanja šta mogu da očekiju.

Interbrand rangira kompanije veličinom prihoda za koji firma može da zahvali svom imenu. Koristi se formula koja kombinuje buduću snagu brenda i njegovu ulogu u stvaranju potražnje.

Koka-Kola, IBM i Majkrosoft su i ove godine tri najvrednija brenda.

Koka-Kola drži prvo mesto od kako je rangiranje počelo 2000. godine, a vrednost njenog brenda za ovu godinu je procenjena na 70,45 milijardi dolara.

Tehnološke kompanie Apple i Google su zabeležile najveći rast vrednosti svog imena, sa skokom od 36 odsto: Google se sa sedmog popeo na četvrto mesto a Apple sa dvadesetog na sedamnaesto.

Tehnološe kompanije zauzimaju polovinu među vodećih 10 - sa Intelom, Nokiom i HP na vrhu i ove godine.

(Beta-AP)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image