Oko 40 poslodavaca iz regiona potvrdilo je učešće "online" sajmu koji će biti održan na adresi www.dankarijera.com od 13. do 20. oktobra.
Na prvom regionalnom Danu karijere i znanja radna mesta ponudiće najuspešniji poslodavci, ali i edukativne ustanove iz Srbije i regiona, najavio je internet portal Infostud.
Kao regionalni izlagači posetiocima će se predstaviti VIP Mobile, Deloitte i Japan Tobačo International (JTI).
Svoj štand na sajmu imaće i predstavnici kompanija Philip Morris, Actavis, Delta Maxi, Nacionalne službe za zapošljavanje, Coca Cola, Univerziteta Educons, Calsberg-a, Delta Generali osiguranja, DDOR Novi Sad, Tarkett-a, MIB Sćool of Management, ali i Nelta, Neoplante, Equilibria.
Cilj tako velikog projekta je povećanje stepena zaposlenosti i obrazovanja u Srbiji i regionu, ali i predstavljanje regiona kao celine u ekonomskom smislu kroz jačanje međusobne saradnje kompanija sa ovih prostora uz korišćenje najsavremenijih tehnoloških dostignuća.
Posetioci sajma moći će da jednostavno i brzo, potpuno besplatno, pregledaju ponudu otvorenih radnih pozicija izlagača, te putem mogućnosti ćat-a opušteno razgovaraju sa vodećim ljudima iz kompanija i edukativnih ustanova.
Sajam će posetiocima dati uvid u najnovije trendove na tržištu zapošljavanja ali i skrenuti pažnju na važnost ulaganja u obuku i obrazovanje u postizanju uspeha u traženju posla i karijeri.
Kako bi se u sklopu Virtualnog dana karijera i znanja osigurao i direktni kontakt s poslodavcima i kandidatima, Infostud sa svojim partnerima planira i organizovanje koordiniranih pratećih akivnosti kao što su radionice i okrugli stolovi čiji je cilj savetovanje zainteresovanih o mogućnostima zaposlenja, pomoć i priprema za traženje posla i odabir dodatne profesionalne edukacije i građenje karijere, navedeno je u saopštenju.
(Tanjug)
Kao regionalni izlagači posetiocima će se predstaviti VIP Mobile, Deloitte i Japan Tobačo International (JTI).
Svoj štand na sajmu imaće i predstavnici kompanija Philip Morris, Actavis, Delta Maxi, Nacionalne službe za zapošljavanje, Coca Cola, Univerziteta Educons, Calsberg-a, Delta Generali osiguranja, DDOR Novi Sad, Tarkett-a, MIB Sćool of Management, ali i Nelta, Neoplante, Equilibria.
Cilj tako velikog projekta je povećanje stepena zaposlenosti i obrazovanja u Srbiji i regionu, ali i predstavljanje regiona kao celine u ekonomskom smislu kroz jačanje međusobne saradnje kompanija sa ovih prostora uz korišćenje najsavremenijih tehnoloških dostignuća.
Posetioci sajma moći će da jednostavno i brzo, potpuno besplatno, pregledaju ponudu otvorenih radnih pozicija izlagača, te putem mogućnosti ćat-a opušteno razgovaraju sa vodećim ljudima iz kompanija i edukativnih ustanova.
Sajam će posetiocima dati uvid u najnovije trendove na tržištu zapošljavanja ali i skrenuti pažnju na važnost ulaganja u obuku i obrazovanje u postizanju uspeha u traženju posla i karijeri.
Kako bi se u sklopu Virtualnog dana karijera i znanja osigurao i direktni kontakt s poslodavcima i kandidatima, Infostud sa svojim partnerima planira i organizovanje koordiniranih pratećih akivnosti kao što su radionice i okrugli stolovi čiji je cilj savetovanje zainteresovanih o mogućnostima zaposlenja, pomoć i priprema za traženje posla i odabir dodatne profesionalne edukacije i građenje karijere, navedeno je u saopštenju.
(Tanjug)