• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NAJPOZNATIJI KOZMETIČKI BREND "DOVE" POD ISTRAGOM? Pometnja nastala zbog "spornog" sapuna - Obmanjuju narod!

Autor Jana Desovski

Proizvođač popularnog sapuna i krema "Dove" kao i proizvođač Hellmann’s majonez Unilever su pod istragom.

 Dove kozmetika pod istragom Izvor: YouTube/Printscreen/ KindOfRosy

Dove sapun i proizvođač Helmans majoneza Unilever je pod istragom zbog svojih ekoloških tvrdnji, usred zabrinutosti da su kupci "prevareni". Uprava za konkurenciju i tržišta (CMA) kaže da Unilever možda precenjuje koliko su određeni proizvodi 'zeleni'. Unilever proizvodi Cif, Dove i brend dezodoransa Link, prenosi BBC.

Gigant je rekao da je "iznenađen i razočaran" najavom i rekli su da negiraju da su "na bilo koji način obmanjivali narod". Međutim, CMA je rekao da određene izjave i jezik koji Unilever koristi na nekim svojim proizvodima 'izgledaju nejasno i široko' i 'mogu da obmanu kupce'.

Nadzorni organ je takođe rekao da su neki sastojci proizvoda predstavljeni na ambalaži na način da se preuveliča koliko su proizvodi prirodni, poznato kao "korporativno zeleno pranje". Istaknuo je Unileverovu upotrebu boja i slika – kao što je zeleno lišće – kao razlog za zabrinutost, tvrdeći da bi to ponovo moglo preceniti ekološku prihvatljivost proizvoda.

"Sve više ljudi pokušava da da svoj doprinos u zaštiti životne sredine, ali smo zabrinuti da su mnogi dovedeni u zabludu takozvanim ’zelenim’ proizvodima koji nisu onakvi kakvim se čine", rekla je šefica CMA Sara Kardvel. "Do sada su dokazi koje smo videli izazvali zabrinutost o tome kako Unilever predstavlja određene proizvode kao ekološki prihvatljive."

Ovaj potez dolazi kao deo šire istrage o ekološkim tvrdnjama u reklamiranju robe kao što su toaletni pribor, proizvodi za čišćenje, hrana i piće. Unilever je u saopštenju naveo da je posvećen davanju odgovornih tvrdnji koje su "transparentne i jasne".

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:25
Cene proizvoda u Nemačkoj
Izvor: Tik Tok
Izvor: Tik Tok

 (MONDO/J.D.)

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image