• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Inflacija u oktobru gotovo 9 odsto

Sa jedan procentni poen dodat u oktobru potrošačke cene su u odnosu na pre godinu dana više 8,9 odsto. Gornja granica planirane inflacije je osam odsto.

Maloprodajne cene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju su u oktobru, u odnosu na septembar ove godine, u proseku bile više za jedan odsto, saopštio je danas Republički zavod za statistiku.

Potrošačke cene su prošlog meseca, u odnosu na oktobar 2009. godine, povećane za 8,9 procenata, dok su potrošačke cene u oktobru ove godine u odnosu na decembar prethodne godine veće za 8,3 odsto.

Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga, klasifikovanih prema nameni potrošnje u oktobru 2010. godine, u odnosu na prethodni mesec, najveći rast cena od 2,1 odsto zabeležen je u grupi odeća i obuća.

Sledi zatim povećanje cena u grupi hrana i bezalkoholna pića (1,4 odsto), nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje (1,3 odsto), obrazovanje (1,1 procenat), stan, voda, električna energija, gas i druga goriva (0,9 odsto), Restorani i hoteli (0,8 odsto) i transport (0,5 odsto).

U grupama Alkoholna pića i duvan i Zdravstvo zabeležen je rast od 0,3 procenta, navedeno je u saopštenju i ukazano da se cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.

Indeks potrošačkih cena se definiše kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.

Republički zavod za statistiku, kako je saopšteno, od 1999. godine ne raspolaže podacima za AP Kosovo i Metohija, tako da oni nisu sadržani u obuhvatu podataka za Republiku Srbiju (ukupno).

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image