• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NAKON KORONE MODNE KUĆE PODIGLE CENE DUPLO! Za torbicu je sada potrebno da izdvojite pravo malo bogatstvo!

Autor Miloš Škrbić

Velike modne kuće su, kako se navodi, svesne da bi povećavanje cena u vreme krize moglo da bude kontraproduktivno, ali bez obzira na to ne odustaju od korekcije cenovnika.

 Šanel Izvor: MAXIM SHIPENKOV/EPA

Luksuzne modne kuće od 2019. godine podigle su cene svojih proizvoda u proseku za 33 odsto.

"Šanel”, drugi najveći popularni brend posle brenda "Luj Viton”, saopštio je da je zabeležio rast prodaje od 16 odsto prošle godine, na gotovo 20 milijardi dolara, što je dvostruko više u odnosu na prihod pre deset godina.

Za polovinu tog rasta su zaslužna upravo poskupljenja, prenosi magazin „Poslovni”.

Velike modne kuće su, kako se navodi, svesne da bi povećavanje cena u vreme krize moglo da bude kontraproduktivno, ali bez obzira na to ne odustaju od korekcije cenovnika.

"Šanel” je od pandemije podigao cene značajno, pa klasična preklopna torbica sa njihovim logom poskupela je duplo i sada košta i više od 10.000 evra. Obratili su se kupcima početkom ovog meseca i samo rekli da se suočavaju sa problemima zbog kojih moraju da poskupe.

BONUS VIDEO: Luksuzna Šanel torbica

Pogledajte

00:08
šanel dior torbice
Izvor: Instagram/sixchick
Izvor: Instagram/sixchick

(Mondo/Politika/M. Š.)

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image