Luksuzne modne kuće od 2019. godine podigle su cene svojih proizvoda u proseku za 33 odsto.
"Šanel”, drugi najveći popularni brend posle brenda "Luj Viton”, saopštio je da je zabeležio rast prodaje od 16 odsto prošle godine, na gotovo 20 milijardi dolara, što je dvostruko više u odnosu na prihod pre deset godina.
Za polovinu tog rasta su zaslužna upravo poskupljenja, prenosi magazin „Poslovni”.
Velike modne kuće su, kako se navodi, svesne da bi povećavanje cena u vreme krize moglo da bude kontraproduktivno, ali bez obzira na to ne odustaju od korekcije cenovnika.
"Šanel” je od pandemije podigao cene značajno, pa klasična preklopna torbica sa njihovim logom poskupela je duplo i sada košta i više od 10.000 evra. Obratili su se kupcima početkom ovog meseca i samo rekli da se suočavaju sa problemima zbog kojih moraju da poskupe.
BONUS VIDEO: Luksuzna Šanel torbica
(Mondo/Politika/M. Š.)
Rapsodija Zvezde, Olimpijakos je pao u Areni: Ovako se ide u plej-of Evrolige!
Zvezda pokazala Evropi da joj je mesto u plej-ofu: Kad imaš igrača koji može sve, pobede se i najbolji!
Ovako će izgledati novi kružni tok u centru Beograda! U sredini sat od 15.000.000 RSD: "To će biti simbol grada"
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!
Miloš Teodosić ne igra protiv Olimpijakosa: Još jedan problem za Crvenu zvezdu