Luksuzne modne kuće od 2019. godine podigle su cene svojih proizvoda u proseku za 33 odsto.
"Šanel”, drugi najveći popularni brend posle brenda "Luj Viton”, saopštio je da je zabeležio rast prodaje od 16 odsto prošle godine, na gotovo 20 milijardi dolara, što je dvostruko više u odnosu na prihod pre deset godina.
Za polovinu tog rasta su zaslužna upravo poskupljenja, prenosi magazin „Poslovni”.
Velike modne kuće su, kako se navodi, svesne da bi povećavanje cena u vreme krize moglo da bude kontraproduktivno, ali bez obzira na to ne odustaju od korekcije cenovnika.
"Šanel” je od pandemije podigao cene značajno, pa klasična preklopna torbica sa njihovim logom poskupela je duplo i sada košta i više od 10.000 evra. Obratili su se kupcima početkom ovog meseca i samo rekli da se suočavaju sa problemima zbog kojih moraju da poskupe.
BONUS VIDEO: Luksuzna Šanel torbica
(Mondo/Politika/M. Š.)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte