Naime, ova kompanija iz Srbije ponela je titulu vicešampiona ovogodišnjeg regionalnog konkursa #OkvirPodrške, u organizaciji NLB Grupe, predstavljajući specijalizovanu platformu koja će služiti kao podrška osobama sa invaliditetom.
Na primer, ukoliko osobe sa indvaliditetom žele da idu u poštu, banku ili prodavnicu, mogu naići na fizičke barijere, poput rotirajućih vrata ili nedostatka rampe, a neretko i na psihološke barijere, kao što su stres ili neprijatnost prilikom interakcije. Zato platforma Inclusio služi da ih direktno spoji sa predstavnikom kompanije ili preduzeća u koje žele da uđu, tako da kompanije odmah budu obaveštene da se ispred njihove lokacije nalazi neko kome je potrebna podrška, te mogu da pošalju odgovorno lice.
Cilj projekta je da kompanije i njihove zaposlene direktno poveže sa osobama sa invaliditetom i obezbedi im trenutnu podršku, što će im značajno unaprediti kvalitet života i bolju društvenu integraciju. Projekat ove kompanije je regionalno prepoznat kao jedan od najboljih, zbog čega se istakao u konkurenciji od gotovo 300 malih biznisa sa raznovrsnim kreativnim idejama za održivo poslovanje.
„Vizija Inclusio platforme je da u potpunosti integriše osobe sa invaliditetom u društvenu svakodnevicu. Ova nagrada je potvrda da velike kompanije, poput NLB Grupe, prepoznaju značaj održivih i društveno odgovornih projekata, a nama dodatno ohrabrenje i motivaciju da nastavimo sa radom na platformi i kontinuirano je usavršavamo. Sredstva od nagrade ćemo iskoristiti da ubrzamo razvoj novih funkcionalnosti, kao i za širenje na nova tržišta kako bismo osobama sa invaliditetom u drugim državama omogućili da dobiju pristup našem sistemu“, rekao je Rastko Damnjanović, koosnivač i direktor za razvoj poslovanja kompanije Inclusio iz Srbije.
Svima koji žele da unaprede svoje poslovanje u pravcu održive budućnosti, dobrobiti ljudi i društva, Rastko savetuje da se prijave za sledeći konkurs #OkvirPodrške, jer će tako na najbolji način testirati svoje ideje.
Pored kompanije Inclusio iz Srbije, koja je osvojila drugo mesto i nagradu u iznosu od 30.000 evra, kao prvoplasirana, sa osvojenim iznosom od 50.000 evra, nagrađena je kompanija Krožnik iz Slovenije koja povezuje potrošače sa restoranima, kafićima i pekarama, a sve kako bi se smanjila količina generisanog otpada od hrane. Treće mesto i nagrada u iznosu od 20.000 evra pripali su crnogorskoj digitalnoj agenciji Alicorn, sa platformom Zuno Games koja kroz interaktivne igre motiviše i podstiče osnovce da uče kroz zabavu.
Konkurs #OkvirPodrške je pokrenut je pre četiri godine sa ciljem da podrži i popularizuje održive modele poslovanja, a u poslednje dve godine se proširuje i na projekte koji unapređuju zajednice i doprinose održivom regionalnom razvoju.
Zvezda pokazala Evropi da joj je mesto u plej-ofu: Kad imaš igrača koji može sve, pobede se i najbolji!
Šta čeka Zvezdu i Partizan u Evroligi? Jedan grad može da bude prekretnica sezone, tamo "večiti" idu prvo!
Stručnjak za energetiku o sankcijama NIS-u: Cene goriva bi otišle u nebesa i došlo bi do nestašice
Partizanovog igrača čeka duža pauza: Mijailović otkrio detalje o povredi košarkaša!
Željko učio igrače kako da promaše slobodno bacanje: Uzeo loptu, šutnuo i okrenuo se ka Amerikancu (video)