Prvi Retail Media događaj u Beogradu održan je danas u Dorćol Platzu u organizaciji IAB Serbia, a uz podršku WMG kompanije. Ovaj događaj je bio prilika da se okupi stručna javnost i detaljno analizira brzorastuća oblast Retail Media, koja je postala ključna komponenta digitalnog oglašavanja.

Osluškujući trendove s razvijenih tržišta sa Zapada, IAB Serbia je odlučio da formira Retail Media komitet, a naša kompanija Wireless Media Group (WMG), koja se pozicionirala kao pionir u Retail Media segmentu, podržala je ovu inicijativu.

U fokusu događaja bilo je osnivanje novog Retail Media komiteta, za čijeg predsednika je izabran Aleksandar Petković, Marketing Head WMG Products & Services - Origami Publishing. Petković je istakao važnost formiranja ovog komiteta za unapređenje standarda i praksi u oblasti digitalnog oglašavanja u Srbiji.

- IAB Serbia Retail Media komitet, koji smo danas i zvanično pokrenuli, ima za cilj da okupi stručnu javnost, edukuje celokupnu industriju, definiše standarde i podstakne saradnju između svih učesnika na tržištu. Smatram da je Srbija kao tržište danas potpuno zrela za formiranje novih Retail Media Networka, a meni kao predsedniku komiteta biće čast da zajedno s kolegama iz industrije pokušamo da sve to ubrzamo i podgnemo svest o značaju i razumevanju ove važne teme. Kompanija WMG (Wireless Media Group) kao lider u oblasti digitalne transformacije i medija pre više od godinu dana prepoznala je ovaj nadolazeći trend i danas kao pioniri u ovoj oblasti želimo da damo svoj doprinos daljem razvoju industrije digitalnog oglašavanja - zaključio je Petković.

Događaj je pružio sveobuhvatan uvid u trenutno stanje i buduće pravce razvoja Retail Media sektora, s posebnim naglaskom na lokalno tržište. Mihailo Ponjavić, potpredsednik IAB Serbia Retail Media komiteta, predstavio je stanje tržišta retail media u Evropi.

Učesnici su imali priliku da se upoznaju s ciljevima i planovima novog komiteta, koji se fokusira na edukaciju, istraživanja i podsticanje inovacija u ovom egmentu industrije.

Ovaj događaj predstavlja važan korak ka unapređenju i standardizaciji Retail Media praksi u Srbiji, a formirani komitet će igrati ključnu ulogu u daljem razvoju i integraciji ovih praksi u regionalni i globalni kontekst.

Promo Komitet