• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google brend prvi, Koka kola tek šesnaesta

Najpoznatije bezalkoholno piće na svetu više se ne nalazi među deset najboljih svetskih brendova, kaže analiza kuće Brend Fajnens.

U rang listi 500 brendova na svetu, poznatu sodu iz Atlante prošlogodišnji gubitak od devet milijardi dolara te činjenica da je među potrošačima sve snažniji trend korištenja tzv. zdravih pića, oborili li su na 16. mesto.

Internet pretraživač Google je ove godine postao prvi brend sa vrednošću od 44 milijarde dolara. Na drugom mestu je Majkrosoft, još jedna kompanija koja predstavlja nove tehnologije.

Aj-Bi-Em je na četvrtom mjestu, a Epl, koji je prošle godine bio na 20. mestu, sada je na osmom, načinivši ogroman pomak zahvaljujući inovativnom dizajnu, odanim potrošačima i odlično odrađenim marketinškim aktivnostima.

Činjenica da se među prvih deset brendova nalazi sedam kompanija koje pružaju komunikacijske usluge i IT, a tek jedan klasičan trgovački lanac, Volmart, govori i o promeni zahtjeva društva.

Anja Bajer Minkara, brend konsultant iz kompanije Brend doktor, kaže da je za određivanje vrednosti brenda vrlo bitna emocija kod potrošača.

"Googl je primer pozitivne emocije i funkcionalnosti, koristan je, a stalno brine o svojim korisnicima, nudi im stalno novi dizajn i sadržaje. Zbog toga se i događa da, na primer, vrednost brenda H&M raste, što se može pripisati receciji, ali je bitno uočiti i da vrednost brenda Luj Viton raste, što znači da su potrošači i u krizi spremni da izdvoje za dobar brend", rekla je ona.

(Srna)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image