Slušaj vest

Iz sedišta kompanije diskonta u Rusiji izjavili su da u Srbiji još uvek nisu započeli bilo kakve stvarne operacije, ali da smo za njih jedna od zemalja koju razmatraju za širenje međunarodnih poduhvata.

"Srpsko potrošačko tržište je dobro usklađeno sa poslovnim modelom Fix Price-a: ima značajan udeo mladih porodica i starijih kupaca koji daju prednost pametnoj štednji. Poslednjih godina raste broj ruskih stanovnika u Srbiji, a mnogi od njih su već upoznati sa našim brendom. Iz tih razloga zaista istražujemo mogućnost ulaska na srpsko tržište", istakli su iz kompanije Fix Price za Retail Serbia.

Fix Price trenutno nastavlja svoje poslovanje na već prisutnim tržištima u Rusiji, Belorusiji, UAE, Mongoliji, Kirgistanu, Uzbekistanu, Gruziji, Jermeniji i Letoniji.

Ruski maloprodajni lanac Fix Price, poznat po prodaji robe po fiksnim cenama, planira da uđe na tržište Srbije i otvori nekoliko prodavnica do kraja 2025. Ovo predstavlja drugi pokušaj kompanije da se proširi na evropsko tržište, budući da trenutno posluje u Letoniji, gde ima 44 prodavnice.

Podsetimo, cene u ovom marketu su raznolike, gde, recimo, čokolada Milka od 270 grama u ovoj prodavnici može da se kupi za 329 rublji (372 dinara), a kilogram šećera košta 69 rublji (88 dinara). Inače, kurs rublje prema dinaru iznosi jedna rublja prema 1,13 dinara.

Inače, oni u svojoj ponudi nemaju samo hranu, takođe prodaju i stvari potrebne u kuhinji, kao i one koje služe za čišćenje, ali i pri održavanju bašte.

BONUS VIDEO:

02:48
Istraživali smo šta utiče na kreiranje cene u supermarketima, ali i kako se građani suočavaju sa time Izvor: Kurir televizija

 (Kurir/MONDO)