Mnoge zanima kako izgleda procedura kada želite da napravite svoj onlajn biznis i da nešto prodajete preko interneta. Stručnjak Marko Carević koji je generalni direktor kompanije Ananas e-komerc nam je u MONDO podkastu "Keš ekspert" otkrio da oni koji ulažu u onlajn biznis i prodaju, "ne treba da znaju ništa".
"Ti ne treba da znaš ništa. Znači, ali bukvalno, ali moraš mnogo brzo da učiš. I ako brzo učiš, koja god da ti je bila polazna osnova, ti ćeš postati ekspert i najbolji u određenom domenu. To je isto bitno za te kompanije koje kreću. Znači, nemoj odmah da kreneš da misliš da si najpametniji na svetu i da ćeš sve da rešiš. Kreni malo, testiraj, testiraj, testiraj. Koji kanal komunikacije radi, koji ‘call to action’, znači kako komuniciram to što nudim, kome se promovišem, kako nalazim kupce, kako ih zadržavam. Znači sve to treba da se testira i da se uči dok si mali. A ne, otišao sam u Kinu, kupio sam kontejner nečega i došao sam i onda ne znam šta ću sa tom robom", rekao je Carević.
Marko Carević je čak dao i koristan savet za one koji su možda već odlučili da pokrenu nešto svoje preko Interneta.
"Ja ne bih rekao 'Prvo skoči pa reci hop'. To je puno malih skokova. Znaj gde je cilj, a nema veze što ne znaš put. Ali je mnogo bitno da na svakom znaš da li si skrenuo levo ili desno. I onda ćeš doći na pravo mesto", rekao je Carević u MONDO podkastu "Keš ekspert".
BONUS VIDEO: