Slušaj vest

Nova digitalna usluga Elektrodistribucije Srbije (EDS) za prijavu očitanih stanja brojila u mobilnoj aplikaciji "ED Srbije" na raspolaganju je građanima, sa objašnjenjem da je ovim putem omogućeno korisnicima da sami dostave stanje mesečne potrošnje električne energije putem aplikacije, kao i da sami očitavaju brojila na mesečnom nivou.

Električar Mladen Alulovski kaže za Radio-televiziju Srbije da je u aplikaciji, najpre, potrebno da se unese naziv opštine u kojoj građani žive.

"Na osnovu toga, građani dobijaju ED broj ili šifra mernog mesta. Posle toga, uz prihvatanje svih navedenih podataka koji treba da se pošalju, unosi se podatak o višoj ili nižoj tarifi, fotografiju brojila i naznačeni datum kada je brojilo očitano, što definiše sama aplikacija", navodi Alulovski.

Električno brojilo _ struja _ Foto Pixabay
Foto: Pixabay

Posle prihvatanja uslova korišćenja, korisnik može da nastavi sa prijavom stanja brojila. Aplikacija važi za one koji imaju stara i displej brojila, dok onim građanima koji imaju pametne uređaje za očitavanje struje, električnu energiju očitava isključivo Elektrodistribucija, jednom mesečno. Aplikacija potrošačima nudi mogućnost da dobiju i informacije o eventualnim prekidima u snabdevanju strujom, kao i stanje na izvođenju pojedinih radova.

BONUS VIDEO:

05:51
Od sada će se struja očitavati svakog trećeg meseca: Šta ova promena znači za građane? Izvor: Kurir televizija

(RTS/MONDO)