Taj iznos obuhvata radove na oko 750 kilometara pruge i troškove za dokumentaciju i eksproprijaciju, a Srbija je već počela pregovore sa Evropskom investicionom bankom (EIB) i Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), izjavio je pomoćnik ministra za infrastrukturu i železnicu Dejan Lasica, dodajući da te dve banke daju najpovoljnije kredite.
Završetak železničkog Koridora 10 u Srbiji podrazumeva elektrificiranu, dvokolosečnu prugu za mešoviti saobraćaj na kojoj će vozovi moći da se kreću brzinom od 160 kilometara na čas.
On je kazao da je država otvorena za pregovore i sa privatnim investitorima, odnosno primenu modela javno - privatnog partnerstva.
Lasica je rekao da su u toku pregovori o dobijanju ruskog kredita od 800 miliona dolara i da će "izvesno biti finansiran" završetak pruge Valjevo - Loznica, deo Beogradskog železničkog čvora - izgradnja tehničko putničke stanice "Zemun" i drugog koloseka pruge od Pančeva do Beograda, što uključuje i revitalizaciju postojećeg koloseka.
Pomoćnik ministra je rekao da su za "Prokop" i dalje zainteresovani Rusi, kao i investitori iz Kuvajta.
Model javno - privatnog partnerstva još nije zaživeo u Srbiji i prva primena, prema njegovim rečima, mogla bi da bude u izgradnji logističkog terminala u Batajnici sledeće godine.
Taj intermodalni terminal za više vidova saobraćaja bi se gradio sredstvima Evropske unije i privatnim investitorima.
Organizator konferencije je "Rasel end pablišing" sa sedištem u Londonu, a domaćini skupa su "Železnice Srbije" i Ministarstvo za infrastrukturu i energetiku Republike Srbije.
Konferencija je okupila predstavnike železnica, evropskih banaka i institucija, kompanije, ugledne stručnjake, kao i druge značajne aktere, koji će diskutovati o razvojnim planovima železnica u regionu.
"Ideja je da se na jednom mestu skupe svi planovi u oblasti železničke infrastrukture", rekao je Lasica.
Generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković je rekao da je voz Srbije, Slovenije i Hrvatske "Kargo 10" dobar primer saradnje, dodajući da će Srbija završetkom železničkog Korida 10 moći da privuče veliki deo robe sa Koridora četiri.
Predsedavajući konferencije Harold Hoc iz Austrije je rekao da je najvažnije da železnice u jugoistočnoj Evropi usklade svoje sisteme sa tržištem i da poboljšaju usluge da bi zadovoljile korisnike.
On je kazao da su se predstavnici železnica i ključni igrači u toj industriji okupili u cilju saradnje, kako bi se podigao nivo efikasnosti investicija u železničku infrastrukturu i obezbedila savremena vozna sredstva.
Ovo je četvrta međunarodna konferencija, a prethodne tri održane su 2006, 2007. i 2009. godine.
(Tanjug)
Završetak železničkog Koridora 10 u Srbiji podrazumeva elektrificiranu, dvokolosečnu prugu za mešoviti saobraćaj na kojoj će vozovi moći da se kreću brzinom od 160 kilometara na čas.
On je kazao da je država otvorena za pregovore i sa privatnim investitorima, odnosno primenu modela javno - privatnog partnerstva.
Lasica je rekao da su u toku pregovori o dobijanju ruskog kredita od 800 miliona dolara i da će "izvesno biti finansiran" završetak pruge Valjevo - Loznica, deo Beogradskog železničkog čvora - izgradnja tehničko putničke stanice "Zemun" i drugog koloseka pruge od Pančeva do Beograda, što uključuje i revitalizaciju postojećeg koloseka.
Pomoćnik ministra je rekao da su za "Prokop" i dalje zainteresovani Rusi, kao i investitori iz Kuvajta.
Model javno - privatnog partnerstva još nije zaživeo u Srbiji i prva primena, prema njegovim rečima, mogla bi da bude u izgradnji logističkog terminala u Batajnici sledeće godine.
Taj intermodalni terminal za više vidova saobraćaja bi se gradio sredstvima Evropske unije i privatnim investitorima.
Organizator konferencije je "Rasel end pablišing" sa sedištem u Londonu, a domaćini skupa su "Železnice Srbije" i Ministarstvo za infrastrukturu i energetiku Republike Srbije.
Konferencija je okupila predstavnike železnica, evropskih banaka i institucija, kompanije, ugledne stručnjake, kao i druge značajne aktere, koji će diskutovati o razvojnim planovima železnica u regionu.
"Ideja je da se na jednom mestu skupe svi planovi u oblasti železničke infrastrukture", rekao je Lasica.
Generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković je rekao da je voz Srbije, Slovenije i Hrvatske "Kargo 10" dobar primer saradnje, dodajući da će Srbija završetkom železničkog Korida 10 moći da privuče veliki deo robe sa Koridora četiri.
Predsedavajući konferencije Harold Hoc iz Austrije je rekao da je najvažnije da železnice u jugoistočnoj Evropi usklade svoje sisteme sa tržištem i da poboljšaju usluge da bi zadovoljile korisnike.
On je kazao da su se predstavnici železnica i ključni igrači u toj industriji okupili u cilju saradnje, kako bi se podigao nivo efikasnosti investicija u železničku infrastrukturu i obezbedila savremena vozna sredstva.
Ovo je četvrta međunarodna konferencija, a prethodne tri održane su 2006, 2007. i 2009. godine.
(Tanjug)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte