Aleš Mozetić, kao zastupnik zakupca, na konferenciji za novinare rekao je da su se odlučili na zakup pekare jer su želeli da se okrenu i snabdevanju tržišta svežim hlebom.
"Zbog toga smo se okrenuli traženju pekara koje su u problemu, a Fidelinka pekara nam je bila interesantna jer ima razvijene resurse, ali nema tržište, koje mi imamo", rekao je Mozetić.
Prema njegovoj najavi, 149 radnika, pretežno angažovanih u proizvodnji, i dalje će raditi, dok je otkaz u Subotici dobilo 13 radnika, kao i deo zaposlenih u Novom Sadu i Beogradu.
Namera zakupca je da u pogon Fidelinka pekare prenese pripremu smrznutih testa kojima snabdeva oko 730 hipermarketa i supermarketa na tržištu.
Kao jak lokalni brend "Fidelinka” će zadržati i snabdevanje grada i okoline svežim hlebom.
Slovenačka kompanija "Don Don” osnovana je 1993. godine, na tržištu je prepoznatljiva po brendu "Tvojih pet minuta”, a u Srbiji je prisutna pod imenom PDM nakon što je 2008. godine stekla većinski udeo u ovom pekarskom preduzeću.
Iako ima proizvodne pogone u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, kao i trgovinske i distributivne centre u Crnoj Gori, BiH i Bugarskoj, po podacima koji su predstavljeni novinarima, unutar grupacije MAČ "Don Don” najveći promet ostvaren je upravo u Srbiji, odnosno 16,8 miliona evra u prošloj godini, ili više od 85 odsto ukupnog prometa firme.
Izdavanje u zakup Fidelinka pekare odobrio je Odbor poverilaca 10. maja ove godine nakon što je ova firma nedugo nakon stečaja otišla i u bankrot, a zbog nenaplativih dugova matične firme "Fidelinka” koja je u stečaju gotovo godinu dana.
Sa odlaskom u bankrot "Fidelinkine” pekare postojala je opasnost da Subotica i okolina ostanu bez više od 45.000 vekni hleba dnevno.
Zakup po ceni od 15.000 evra, kako je navedeno u oglasu, traje do prodaje Fidelinka pekare.
Kompanija MAČ "Don Don” tada će biti u prednosti kao potencijalni kupac jer trenutno gotovo celokupna imovina subotičke pekare, sve proizvodne linije i dostavna vozila, osim jedne linije za mešenje hleba, uzeta je na lizing.
Kako je Aleš Mozetić i saopštio, sa zakupom Fidelinka pekare oni su sa NLB lizingom napravili dogovor i preuzeli otplatu lizinga, dok sa Hipo lizing kućom pregovori još traju, ali se pretpostavlja da će uskoro biti uspešno okončani. Nakon otplate lizinga zakupac će i postati vlasnik celokupne proizvodne linije unutar Fidelinka pekare.
"Nama nije u interesu samo osvajanje tržišta, već i upošljavanje kapaciteta", kaže Mozetić za "Politiku", uz ogradu da trenutni zakup još ne ostavlja velike mogućnosti za investiranje.
(MONDO)
"Zbog toga smo se okrenuli traženju pekara koje su u problemu, a Fidelinka pekara nam je bila interesantna jer ima razvijene resurse, ali nema tržište, koje mi imamo", rekao je Mozetić.
Prema njegovoj najavi, 149 radnika, pretežno angažovanih u proizvodnji, i dalje će raditi, dok je otkaz u Subotici dobilo 13 radnika, kao i deo zaposlenih u Novom Sadu i Beogradu.
Namera zakupca je da u pogon Fidelinka pekare prenese pripremu smrznutih testa kojima snabdeva oko 730 hipermarketa i supermarketa na tržištu.
Kao jak lokalni brend "Fidelinka” će zadržati i snabdevanje grada i okoline svežim hlebom.
Slovenačka kompanija "Don Don” osnovana je 1993. godine, na tržištu je prepoznatljiva po brendu "Tvojih pet minuta”, a u Srbiji je prisutna pod imenom PDM nakon što je 2008. godine stekla većinski udeo u ovom pekarskom preduzeću.
Iako ima proizvodne pogone u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, kao i trgovinske i distributivne centre u Crnoj Gori, BiH i Bugarskoj, po podacima koji su predstavljeni novinarima, unutar grupacije MAČ "Don Don” najveći promet ostvaren je upravo u Srbiji, odnosno 16,8 miliona evra u prošloj godini, ili više od 85 odsto ukupnog prometa firme.
Izdavanje u zakup Fidelinka pekare odobrio je Odbor poverilaca 10. maja ove godine nakon što je ova firma nedugo nakon stečaja otišla i u bankrot, a zbog nenaplativih dugova matične firme "Fidelinka” koja je u stečaju gotovo godinu dana.
Sa odlaskom u bankrot "Fidelinkine” pekare postojala je opasnost da Subotica i okolina ostanu bez više od 45.000 vekni hleba dnevno.
Zakup po ceni od 15.000 evra, kako je navedeno u oglasu, traje do prodaje Fidelinka pekare.
Kompanija MAČ "Don Don” tada će biti u prednosti kao potencijalni kupac jer trenutno gotovo celokupna imovina subotičke pekare, sve proizvodne linije i dostavna vozila, osim jedne linije za mešenje hleba, uzeta je na lizing.
Kako je Aleš Mozetić i saopštio, sa zakupom Fidelinka pekare oni su sa NLB lizingom napravili dogovor i preuzeli otplatu lizinga, dok sa Hipo lizing kućom pregovori još traju, ali se pretpostavlja da će uskoro biti uspešno okončani. Nakon otplate lizinga zakupac će i postati vlasnik celokupne proizvodne linije unutar Fidelinka pekare.
"Nama nije u interesu samo osvajanje tržišta, već i upošljavanje kapaciteta", kaže Mozetić za "Politiku", uz ogradu da trenutni zakup još ne ostavlja velike mogućnosti za investiranje.
(MONDO)
"Ovo je trenutak da njemu odgovorim, kome nije jasno objasniću opet": Željko se naljutio, Partizan je oštećen
"Gde ide ABA liga sa ovakvim suđenjem? Partizan će da stavi prst na čelo": Mijailović podigao glas zbog grešaka
Uroš Blažić pretučen u zatvoru u Smederevu: Ubica iz Mladenovca stupio u štrajk glađu
Crvena zvezda hoće licencu Evrolige! Željko Drčelić otkrio detalje, na tome se već radi
Crvena zvezda bez petorice u Evroligi: Sferopulos progovorio o problemima, ima 11 igrača na raspolaganju