HORNBACH, jedan od najvećih evropskih lanaca za opremu doma i baštenske radove, imenovao je Mateusa Kubicu za generalnog direktora ove kompanije u Srbiji, čime je i zvanično potvrđen početak ulaska nemačkog brenda na domaće tržište.
Iskusan menadžer dobija ključnu ulogu u Srbiji
Kubica, koji je u kompaniji od 2008. godine, preuzima sve odgovornosti povezane sa tržišnim ulaskom i razvojem poslovanja u Srbiji i regionu Zapadnog Balkana.
"Kubica će igrati ključnu ulogu u oblikovanju uspešnog razvoja našeg koncerna u Srbiji", izjavio je Jan Hornbach, član upravnog odbora kompanije zadužen za evropske operacije.
Prva prodavnica planirana za kraj 2027. godine
Prema rečima novog direktora, emocija i energija oko projekta postoje od početka, a lokalni tim u Srbiji se već formira.
"Velika mi je čast da radim na uspostavljanju nove podružnice HORNBACH-a. Radujem se formiranju tima sa kojim ćemo pružiti vrhunsko iskustvo našim kupcima", rekao je Kubica, najavljujući da se otvaranje prve prodavnice očekuje krajem 2027. godine.
HORNBACH: nemački gigant gradi poziciju u Srbiji
HORNBACH posluje više od 145 godina, danas ima preko 173 prodajna centra u devet zemalja i godišnji prihod veći od 6 milijardi evra. Kompanija je poznata po modelu trajno niskih cena i snažnom fokusu na "projekt kupce", majstore, zanatlije, kompanije i privatne investitore.
Ulazak HORNBACH-a u Srbiju dodatno pojačava konkurenciju na tržištu "uradi-sam" i građevinskog materijala, gde već posluju brendovi kao što su Uradi Sam, Kika, Forma Ideale i Bauhaus.
Vaše mišljenje nam je važno - ostavite nam komentar, nije potrebna registracija!
BONUS VIDEO:
(Blic/MONDO)