Preduzeće "Koridori Srbije" je najavilo da će preostale deonice autoputa od Horgoša do Novog Sada biti uključene u saobraćaj do kraja septembra.
U prisustvu ministar za infrastrukturu i energetiku Milutina Mrkonjića danas je otvorena deonica od 50. do 71. kilometra računajući od mađarske granice prema Novom Sadu.
Mrkonjić je čestitao graditeljima na dobro obavljenom poslu, najavljujući da će i novi most preko Dunava kod Beške biti otvoren za saobraćaj 15. septembra.
Direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić je izjavio novinarima da će na trasi autoputa od Horgoša do Novog Sada preostale dve deonice, u ukupnoj dužini od 14 kilometara, od Feketića do Srbobrana, biti otvorene do kraja sledećeg meseca i da bi obilaznica oko Novog Sada trebalo da se završi do decembra.
Mišić je kazao da bi "ipsilon" krak, odnosno obilaznica oko Subotice do Kelebije, trebalo da bude završena do početka iduće godine.
Na trasi Koridora 10 od Horgoša do Novog Sada u saobraćaj je do sada uključeno ukupno 94 kilometra, uključujući dve već izgrađene deonice 2009. godine, dužine 20 kilometara, od Bikova do Žednika i od Siriga do Novog Sada.
Vrednost izgradnje severnog kraka od Novog Sada do Horgoša i Kelebije je oko 10 milijardi dinara, a radovi se finansiraju iz budžeta.
(Tanjug)
U prisustvu ministar za infrastrukturu i energetiku Milutina Mrkonjića danas je otvorena deonica od 50. do 71. kilometra računajući od mađarske granice prema Novom Sadu.
Mrkonjić je čestitao graditeljima na dobro obavljenom poslu, najavljujući da će i novi most preko Dunava kod Beške biti otvoren za saobraćaj 15. septembra.
Direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić je izjavio novinarima da će na trasi autoputa od Horgoša do Novog Sada preostale dve deonice, u ukupnoj dužini od 14 kilometara, od Feketića do Srbobrana, biti otvorene do kraja sledećeg meseca i da bi obilaznica oko Novog Sada trebalo da se završi do decembra.
Mišić je kazao da bi "ipsilon" krak, odnosno obilaznica oko Subotice do Kelebije, trebalo da bude završena do početka iduće godine.
Na trasi Koridora 10 od Horgoša do Novog Sada u saobraćaj je do sada uključeno ukupno 94 kilometra, uključujući dve već izgrađene deonice 2009. godine, dužine 20 kilometara, od Bikova do Žednika i od Siriga do Novog Sada.
Vrednost izgradnje severnog kraka od Novog Sada do Horgoša i Kelebije je oko 10 milijardi dinara, a radovi se finansiraju iz budžeta.
(Tanjug)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte