"Vraćanje Karneksa u domaće vlasništvo je podjednako dobro kako za Srbiju, tako i za srpsku privredu i srpske radnike", ocenio je predsednik MK grupe Miodrag Kostić.

Ključne strateške tačke budućeg poslovanja Karneksa biće utemeljene na povećanju stepena proizvodnje, rastu izvoza i plasiranju novih proizvoda na tržište, navela je u saopštenju MK grupa.

"Svesni smo ogromnog ugleda koji brend Karneks uživa među potrošačima na domaćem tržištu, brižljivo građene reputacije i tradicije sa kojom su generacije odrasle. Karneks je bio i biće najbolji srpski brend, on je simbol detinjstva svih nas. Planiramo da nastavimo sa razvojem Karneksa, da uvedemo nove proizvode na tržište, da povećamo izvoz", istakao je Kostić.

On je podsetio da se u poslednjih desetak godina MK grupa strateški orijentisala na poljoprivrednu proizvodnju i prehrambenu industriju, s obzirom na to da ove grane privrede imaju najveći potencijal razvoja, ali i imajuću u vidu rastuću potražnju za hranom i prehrambrenim proizvodima.

U MK grupi napominju da se kupovina Karneksa odlično uklapa u postojeću proizvodnu delatnost te grupe, te da se očekuje ostarivanje sinergetskog efekta, nastavak dobrog pozicioniranja ovog uglednog brenda na domaćem tržištu, kao i proboj Karneksovih proizvoda u evropske i svetske okvire.

To će, kako je navedeno u saopštenju dodatno uticati na usklađivanje proizvodnje sa najvišim svetskim standardima u prehrambrenoj industriji.

(Tanjug)