
Direktor istraživanja Predrag Kurčubić izjavio je na konferenciji za novinare da je svega 7,5 procenata građana Srbije ocenilo da živi bolje nego septembra 2010. godine, dok se ekonomski položaj kod trećine nije promenio.
On je rekao da raste procenat ljudi koji radije kupuju i imaju više poverenja u proizvode domaćih proizvođača nego stranih, dok gotovo 40 odsto građana nastoji da kupovinom domaćih proizvoda pomogne srpskoj privredi.
Kurčubić je napomenu da raste broj kupaca i poverenje u privatne trgovačke marke.
Bezmalo 50 odsto potrošača u Srbiji smatra da su proizvodi domaćih trgovačkih marki pođednako kvalitetni kao i brendirani, dok 47 odsto misli da su poznatiji proizvodi, ipak, boljeg kvaliteta.
Ističući da trećina populacije kupuje jefinije robne marke, Kurčubić je istakao da tu vidi šansu trgovinskih lanaca.
U Srbiji je u blagom padu broj građana koji svakodnevno idu u malu kupovinu gde potroše do 1.000 dinara, za 23 procenta se smanjio broj potrošača koji jednom mesečno idu u velike kupovine do 10.000 dinara, ali je i dalje veliki procenat onih koji velike kupovine obavljaju u malim prodavnicama blizu mesta stanovanja.
Kad su u pitanju velike trgovine, najpopularniji su Maksi Delez, Merkator S, Idea, Dis, Univereksport, Metro.
(Tanjug)
On je rekao da raste procenat ljudi koji radije kupuju i imaju više poverenja u proizvode domaćih proizvođača nego stranih, dok gotovo 40 odsto građana nastoji da kupovinom domaćih proizvoda pomogne srpskoj privredi.
Kurčubić je napomenu da raste broj kupaca i poverenje u privatne trgovačke marke.
Bezmalo 50 odsto potrošača u Srbiji smatra da su proizvodi domaćih trgovačkih marki pođednako kvalitetni kao i brendirani, dok 47 odsto misli da su poznatiji proizvodi, ipak, boljeg kvaliteta.
Ističući da trećina populacije kupuje jefinije robne marke, Kurčubić je istakao da tu vidi šansu trgovinskih lanaca.
U Srbiji je u blagom padu broj građana koji svakodnevno idu u malu kupovinu gde potroše do 1.000 dinara, za 23 procenta se smanjio broj potrošača koji jednom mesečno idu u velike kupovine do 10.000 dinara, ali je i dalje veliki procenat onih koji velike kupovine obavljaju u malim prodavnicama blizu mesta stanovanja.
Kad su u pitanju velike trgovine, najpopularniji su Maksi Delez, Merkator S, Idea, Dis, Univereksport, Metro.
(Tanjug)
Pridruži se MONDO zajednici.