"Obilaznica oko Beograda je jedno od najvećih gradilišta u Srbiji, a možda i na Balkanu. To je savršena potvrda da je Vlada Srbije dosledna projektima koje je zacrtala kao najprioritetnije", rekao je Mrkonjić tokom obilaska radova na izgradnji mosta preko Kijevskog potoka.
Mrkonjić je kazao da je reč o projektima za izgradnju putnog i železničkog Koridora 10, Koridora 11, odnosno autoputa od Beograda prema Čačku.
Ministar je podsetio da se na delu od Orlovače do Straževice grade tri velika mosta dužine oko 1.300 metara, da će se kvalitet objekata koje grade naši mostograditelji videti već tokom ove godine i izrazio zadovoljstvo zbog dinamike kojom se obavljaju radovi na obilaznici oko Beograda.
On je istakao da je prošle godine završena izgradnja novog mosta preko Dunava kod Beške, dugačkog 2,2 kilometra, da je otvorena za saobraćaj obnovljena "Gazela" u Beogradu i da je završena izgradnja mosta preko Ade u Beogradu.
Mrkonjić je, govoreći o mostovima, istakao da je u toku i izgradnja železničkog mosta kod Ćuprije na železničkom koridoru 10, novog Žeželjevog mosta u Novom Sadu i mosta preko Dunava između Zemuna i Borče u Beogradu.
Ministar je rekao da su za sve te projekte obezbeđena sredstva iz kredita međunarodnih banaka, a ne iz budžeta, kao i da će sav novac biti potrošen kako je i namenjeno.
Mrkonjić je pohvalio graditelje što rade i tokom praznika i sa njima popio vruću rakiju.
Direktor sektora za izgradnju mostova u preduzeća "MBA" Radoslav Uskoković je rekao da će most preko Kijevskog potoka biti dugačak oko 550 metara, da je već izgrađen do polovine i da radovi teku prema predviđenoj dinamici.
"Očekujemo da završimo ovaj most do kraja aprila i da ovaj deo obilaznice bude otvoren za saobraćaj već početkom maja", kazao je Uskoković.
On je reka da je na tom delu veoma nepristupačan teren i da je taj most komplikovan za gradnju.
Predstavnik "Koridora Srbije" Branko Šukovez je kazao da izvođač izvodi radove kvalitetno i kako je predviđeno.
On je naveo da je planirano da sva tri mosta budu završena do maja ove godine, kao i trasa autoputa od petlje Orlovača do tunela Straževica (sektor B5). Radovi na obilaznici oko Beograda se izvode i na petlji Batajnica i trasi od Batajnice do Dobanovaca.
Radovi na izgradnji obilazanice na sektoru B5, vredni oko dve milijarde dinara, finansiraju se iz kredita Evropske investicione banke, od čega je oko 1,2 milijarde za mostove i 823 miliona za trasu, dodao je Šukovez.
Savetnik ministra infrastrukture Dejan Kovačević istakao je da je na tom delu obilaznice veoma težak teren za radove i da su stubovi mostova visoki oko 40 metara.
Na trasi od Ibarske magistrale do Avalskog puta u toku su radovi na izgradnji tri velika mosta - most br. 13 preko Kijevskog potoka, dužine 555 metara, most br. 14 dužine 73 metra i most preko Topčiderske doline u dužini od 661 metar.
Ukupna dužina obilaznice od Dobanovaca do Bubanj potoka iznosi 47,4 kilometra i, prema najavama "Puteva Srbije", trebalo bi, sa punim profilom, odnosno sa šest traka i projektovanom brzinom od 120 kilometra na čas, da bude gotova do kraja 2013.
(Tanjug)
Mrkonjić je kazao da je reč o projektima za izgradnju putnog i železničkog Koridora 10, Koridora 11, odnosno autoputa od Beograda prema Čačku.
Ministar je podsetio da se na delu od Orlovače do Straževice grade tri velika mosta dužine oko 1.300 metara, da će se kvalitet objekata koje grade naši mostograditelji videti već tokom ove godine i izrazio zadovoljstvo zbog dinamike kojom se obavljaju radovi na obilaznici oko Beograda.
On je istakao da je prošle godine završena izgradnja novog mosta preko Dunava kod Beške, dugačkog 2,2 kilometra, da je otvorena za saobraćaj obnovljena "Gazela" u Beogradu i da je završena izgradnja mosta preko Ade u Beogradu.
Mrkonjić je, govoreći o mostovima, istakao da je u toku i izgradnja železničkog mosta kod Ćuprije na železničkom koridoru 10, novog Žeželjevog mosta u Novom Sadu i mosta preko Dunava između Zemuna i Borče u Beogradu.
Ministar je rekao da su za sve te projekte obezbeđena sredstva iz kredita međunarodnih banaka, a ne iz budžeta, kao i da će sav novac biti potrošen kako je i namenjeno.
Mrkonjić je pohvalio graditelje što rade i tokom praznika i sa njima popio vruću rakiju.
Direktor sektora za izgradnju mostova u preduzeća "MBA" Radoslav Uskoković je rekao da će most preko Kijevskog potoka biti dugačak oko 550 metara, da je već izgrađen do polovine i da radovi teku prema predviđenoj dinamici.
"Očekujemo da završimo ovaj most do kraja aprila i da ovaj deo obilaznice bude otvoren za saobraćaj već početkom maja", kazao je Uskoković.
On je reka da je na tom delu veoma nepristupačan teren i da je taj most komplikovan za gradnju.
Predstavnik "Koridora Srbije" Branko Šukovez je kazao da izvođač izvodi radove kvalitetno i kako je predviđeno.
On je naveo da je planirano da sva tri mosta budu završena do maja ove godine, kao i trasa autoputa od petlje Orlovača do tunela Straževica (sektor B5). Radovi na obilaznici oko Beograda se izvode i na petlji Batajnica i trasi od Batajnice do Dobanovaca.
Radovi na izgradnji obilazanice na sektoru B5, vredni oko dve milijarde dinara, finansiraju se iz kredita Evropske investicione banke, od čega je oko 1,2 milijarde za mostove i 823 miliona za trasu, dodao je Šukovez.
Savetnik ministra infrastrukture Dejan Kovačević istakao je da je na tom delu obilaznice veoma težak teren za radove i da su stubovi mostova visoki oko 40 metara.
Na trasi od Ibarske magistrale do Avalskog puta u toku su radovi na izgradnji tri velika mosta - most br. 13 preko Kijevskog potoka, dužine 555 metara, most br. 14 dužine 73 metra i most preko Topčiderske doline u dužini od 661 metar.
Ukupna dužina obilaznice od Dobanovaca do Bubanj potoka iznosi 47,4 kilometra i, prema najavama "Puteva Srbije", trebalo bi, sa punim profilom, odnosno sa šest traka i projektovanom brzinom od 120 kilometra na čas, da bude gotova do kraja 2013.
(Tanjug)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru