Oni su, obilazeći radove na izgradnji mosta "13" preko Kijevskog potoka, na deonici od petlje Orlovača do tunela Straževica, istakli da će od maja saobraćaj u glavnom gradu biti rastećen u velikoj meri i pohvalili građevinare koji su tokom prethodnog perioda radili i na veoma niskim temperaturama.
Antić je rekao novinarima da ništa od obilaznice i Koridora 10 ne bi bilo da resorni ministar "sa svojim rokovima i energijom nije požurivao radove", a Mrkonjić je naglasio da je obilaznica, koja je deo Koridora 10, zajednički projekat Republike Srbije i Grada Beograda i da je sadašnje "gradsko rukovodstvo jedno od najboljih koje je Beograd ikad imao".
On je kazao da se trenutno na obilaznici gradi petlja Batajnica, deo od Batajnice do Dobanovaca i od Orlovače do Kružnog puta, koji povezuje obilaznicu sa Bubanj Potokom.
Od maja će teški saobraćaj biti izmešten iz Beograda, rekao je Antić i podsetio da obilaznicom trenutno dnevno prolazi oko 15.000 vozila, od čega su 3.000 teški kamioni.
"Već sada možemo da kažemo da je odluka o izgradnji obilaznice bila pun pogodak", rekao je Antić.
"Grad Beograd je u ovom mandatu, u saradnji sa Ministarstvom infrastrukture, radio možda najznačajnije projekte za budućnost Beograda i njegov razvoj i rešavanje saobraćanih problema", izjavio je čelnik gradske skupštine.
Ističući da je u ovom mandatu izgrađen most na Adi i rekonstruisana Gazela i da je Beograd u proteklih tri - četiri godine dobio kapitalne infrastrukturne objekte, on je dodao će biti izgrađen najveći deo obilaznice oko Beograda.
Antić je naveo da gradske vlasti odlično sarađuju sa resornim ministarstvom i "Putevima Srbije".
Mrkonjić je istakao da radovi na obilaznici odlično napreduju i da Grad ravnopravno učestvuje sa ministarstvom u realizaciji tog veoma značajnog projekta.
Govoreći o radovima na drugim delovima Koridora 10, on je naveo da se radilo i kada su bile najniže temeprature, gde god je to bilo moguće, na deonicama od Niša prema Dimitrovgradu i Vranju.
Za sve nedostajuće delove Koridora 10 kroz Srbiju su raspisani tenderi, rekao je Mrkonjić, ističući da će ova godina biti udarna za nastavak izgradnje tog koridora i da se očekuje završetak još oko 130 kilometara autoputa.
Komentarišući najavu Bugarske da će do kraja 2014. izgraditi brzi put od Sofije do Kalotine na granici sa Srbijom, Mrkonjić je kazao da ćemo pre Bugara završiti putni Koridor 10, kao i da ćemo izgradnjom istočnog kraka prema Bugarskoj moći da ostvarimo dodatnih oko 100 miliona evra godišnje od tranzita kamiona.
Direktor sektora za mostove u firmi "MBA Miljković" Radoslav Uskoković je kazao da radovi na izgradnji mosta "13" napreduju odlično i da će izgradnja i preostala dva mosta na toj deonici do tunela Straževica biti završeni do kraja aprila.
Na trasi od Ibarske magistrale do Straževice u toku su radovi na izgradnji tri velika mosta - most "13" preko Kijevskog potoka dužine 555 metara, most "14" dužine 73 metra i most "15" preko Topčiderske doline u dužini od 661 metar, kao i trasa između mostova u dužini od 3,8 kilometara.
U okviru petlje Batajnica planirana je izgradnja dva vijadukta od po jedan i po kilometar, kao produžetak autoputa od Novog Sada prema Dobanovcima.
Konstrukcija se sastoji od levog i desnog mosta sa po dve prilazne rampe, a svaki od mostova se sastoji od četiri razdvojene konstrukcije.
(Tanjug)
Antić je rekao novinarima da ništa od obilaznice i Koridora 10 ne bi bilo da resorni ministar "sa svojim rokovima i energijom nije požurivao radove", a Mrkonjić je naglasio da je obilaznica, koja je deo Koridora 10, zajednički projekat Republike Srbije i Grada Beograda i da je sadašnje "gradsko rukovodstvo jedno od najboljih koje je Beograd ikad imao".
On je kazao da se trenutno na obilaznici gradi petlja Batajnica, deo od Batajnice do Dobanovaca i od Orlovače do Kružnog puta, koji povezuje obilaznicu sa Bubanj Potokom.
Od maja će teški saobraćaj biti izmešten iz Beograda, rekao je Antić i podsetio da obilaznicom trenutno dnevno prolazi oko 15.000 vozila, od čega su 3.000 teški kamioni.
"Već sada možemo da kažemo da je odluka o izgradnji obilaznice bila pun pogodak", rekao je Antić.
"Grad Beograd je u ovom mandatu, u saradnji sa Ministarstvom infrastrukture, radio možda najznačajnije projekte za budućnost Beograda i njegov razvoj i rešavanje saobraćanih problema", izjavio je čelnik gradske skupštine.
Ističući da je u ovom mandatu izgrađen most na Adi i rekonstruisana Gazela i da je Beograd u proteklih tri - četiri godine dobio kapitalne infrastrukturne objekte, on je dodao će biti izgrađen najveći deo obilaznice oko Beograda.
Antić je naveo da gradske vlasti odlično sarađuju sa resornim ministarstvom i "Putevima Srbije".
Mrkonjić je istakao da radovi na obilaznici odlično napreduju i da Grad ravnopravno učestvuje sa ministarstvom u realizaciji tog veoma značajnog projekta.
Govoreći o radovima na drugim delovima Koridora 10, on je naveo da se radilo i kada su bile najniže temeprature, gde god je to bilo moguće, na deonicama od Niša prema Dimitrovgradu i Vranju.
Za sve nedostajuće delove Koridora 10 kroz Srbiju su raspisani tenderi, rekao je Mrkonjić, ističući da će ova godina biti udarna za nastavak izgradnje tog koridora i da se očekuje završetak još oko 130 kilometara autoputa.
Komentarišući najavu Bugarske da će do kraja 2014. izgraditi brzi put od Sofije do Kalotine na granici sa Srbijom, Mrkonjić je kazao da ćemo pre Bugara završiti putni Koridor 10, kao i da ćemo izgradnjom istočnog kraka prema Bugarskoj moći da ostvarimo dodatnih oko 100 miliona evra godišnje od tranzita kamiona.
Direktor sektora za mostove u firmi "MBA Miljković" Radoslav Uskoković je kazao da radovi na izgradnji mosta "13" napreduju odlično i da će izgradnja i preostala dva mosta na toj deonici do tunela Straževica biti završeni do kraja aprila.
Na trasi od Ibarske magistrale do Straževice u toku su radovi na izgradnji tri velika mosta - most "13" preko Kijevskog potoka dužine 555 metara, most "14" dužine 73 metra i most "15" preko Topčiderske doline u dužini od 661 metar, kao i trasa između mostova u dužini od 3,8 kilometara.
U okviru petlje Batajnica planirana je izgradnja dva vijadukta od po jedan i po kilometar, kao produžetak autoputa od Novog Sada prema Dobanovcima.
Konstrukcija se sastoji od levog i desnog mosta sa po dve prilazne rampe, a svaki od mostova se sastoji od četiri razdvojene konstrukcije.
(Tanjug)
Partizan je oštećen u derbiju protiv Zvezde! ABA liga izdala saopštenje o greškama sudija
Direktor ABA lige se oglasio posle večitog derbija: Željko Obradović je preko noći promenio stav!
Duško Vujošević kritikuje Petruševa: Mora da se dovede u red, a Zvezda da se pozabavi njime
"Moram da vam ispričam jednu priču": Miško o transferu iz Kragujevca koji će zapamtiti Evropa!
Mondo ukrštenica za 25. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!