"Terna" je dobila da gradi deonice od Grabovnice kod Leskovca do Grdelice i od Vladičinog Hana do Donjeg Neradovca, u dužini od 31,5 kilometara.
"Radovi bi trebalo da počnu polovinom aprila", najavio je u vladi direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić navodeći da će se radovi finansirati iz zajma Svetske banke i da je rok za ceo posao dve godine.
"Na tim deonicama će se graditi veoma složeni objekti na teškom terenu", rekao je Mišić za Tanjug.
Mišić je potpisao ugovor sa tehničkim direktorom "Terne" Tagkasom Teodorosom i tom prilikom izjavio da očekuje što skoriji početak radova.
Ugovor je potpisan nakon održanog javnog tendera prošle godine i razmatranja 20 ponuda zainteresovanih ponuđaca, kao i dobijene saglasnosti banke.
Izgradnja autoputa Grabovnica-Grdelica obuhvata prvi lot, ukupne dužine 5,5 kilometara, sa rokom od dve godine.
Izgradnja autoputa na delu Vladičin Han-Donji Neradovac se sastoji od tri lota, ukupne dužine 26 kilometara, a rok je takođe 24 meseca za svaki deo.
Prvi lot obuhvata deonicu Vladičin Han-Prevalac u dužini od 10 kilometara, drugi – Prevalac-Suvi Dol u dužini devet kilometara i treći - Suvi Dol-Donji Neradovac u dužini od sedam kilometara.
Osim ovih deonica "Terna" izvodi radove na istočnom kraku Koridora 10, na gradnji tunela Progon i Pržojno Padina, koji će biti deo obilaznice oko Dimitrovgrada.
Ugovorena vrednost radova za taj posao je 3,83 milijarde dinara.
Izvođač je uveden u posao u oktobru prošle godine i ima rok od 720 dana, a trenutno se na terenu obavljaju pripremni radovi.
Sa "Ternom" i grčkim firmama "Aktor" i Subtera" u januaru je potpisan ugovor za gradnju autoputa od Proseka kod Niša do Crvene Reke, a ukupna dužina te deonice je 22,5 kilometara i radovi obuhvataju izgradnju trase, mostova i tunela Brnčarevo.
(Tanjug)
"Radovi bi trebalo da počnu polovinom aprila", najavio je u vladi direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić navodeći da će se radovi finansirati iz zajma Svetske banke i da je rok za ceo posao dve godine.
"Na tim deonicama će se graditi veoma složeni objekti na teškom terenu", rekao je Mišić za Tanjug.
Mišić je potpisao ugovor sa tehničkim direktorom "Terne" Tagkasom Teodorosom i tom prilikom izjavio da očekuje što skoriji početak radova.
Ugovor je potpisan nakon održanog javnog tendera prošle godine i razmatranja 20 ponuda zainteresovanih ponuđaca, kao i dobijene saglasnosti banke.
Izgradnja autoputa Grabovnica-Grdelica obuhvata prvi lot, ukupne dužine 5,5 kilometara, sa rokom od dve godine.
Izgradnja autoputa na delu Vladičin Han-Donji Neradovac se sastoji od tri lota, ukupne dužine 26 kilometara, a rok je takođe 24 meseca za svaki deo.
Prvi lot obuhvata deonicu Vladičin Han-Prevalac u dužini od 10 kilometara, drugi – Prevalac-Suvi Dol u dužini devet kilometara i treći - Suvi Dol-Donji Neradovac u dužini od sedam kilometara.
Osim ovih deonica "Terna" izvodi radove na istočnom kraku Koridora 10, na gradnji tunela Progon i Pržojno Padina, koji će biti deo obilaznice oko Dimitrovgrada.
Ugovorena vrednost radova za taj posao je 3,83 milijarde dinara.
Izvođač je uveden u posao u oktobru prošle godine i ima rok od 720 dana, a trenutno se na terenu obavljaju pripremni radovi.
Sa "Ternom" i grčkim firmama "Aktor" i Subtera" u januaru je potpisan ugovor za gradnju autoputa od Proseka kod Niša do Crvene Reke, a ukupna dužina te deonice je 22,5 kilometara i radovi obuhvataju izgradnju trase, mostova i tunela Brnčarevo.
(Tanjug)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!