• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Lidl kreće da osvaja Srbiju iz Zrenjanina

Nemački trgovinski lanac Lidl ugovorio je kupovinu zemljišta za prvi supermarket u Srbiji, koji će biti izgrađen u Zrenjaninu.

Ugovor o kupovini zemljišta kod glavne autobuske stanice u Zrenjaninu potpisali su krajem prošle sedmice gradonačelnik Zrenjanina Mileta Mihajlov i predstavnici kompanije Lidl Srbija supermarketi Nikola Jelić i Dragan Čigoja, saopšteno je danas iz Kabineta gradonačelnika Zrenjanina.

U Zrenjaninu je planirana gradnja supermarketa veličine oko 2.000 kvadratnih metara, u koji će biti investirano 1,5 miliona evra i u kojem će biti zaposleno 25 radnika.

Mihajlov je kazao da je potpisivanjem ugovora sa Zrenjaninom Lidl, praktično, ozvaničio ulazak na srpsko tržište i istakao zadovoljsvto što je Zrenjanin prvi grad sa kojim je ovaj trgovinski lanac potpisao ugovor i otpočeo poslovanje u Srbiji.

"Dolazak ove velike kompanije za grad Zrenjanin je od velikog značaja jer je to dokaz da smo prepoznati kao lokacija povoljna za investiranje i to je ozbiljan signal svim drugim zainteresovanim ulagačima", istakao je Mihajlov.

Diskontni lanac Lidl je poslovanje u Srbiji registrovao 22. decembra 2010. godine. Osnivač firme je Lidl Srbija supermarketi, a osnivački kapital je 20.000 evra.

Diskontne prodavnice obično se prostiru na površini od 1.000 do 2.000 kvadrata i nude robu znatno jeftiniju od konkurencije.

Roba nije složena na rafove, već stoji na paletama ili u kutijama, a u ponudi imaju manji izbor artikala.

Prema ranijim informacijama, Lidl bi trebalo da otvori prodavnice u dvadesetak gradova u Srbiji, a uobičajen model poslovanja te kompanije je da kupi lokacije, a zatim u skoro isto vreme otvori niz prodavnica.

Lidl u Evropi ima više od 9.000 prodavnica i posluje u više od 20 zemalja.

Osnovan je tridesetih godina prošlog veka i peti je po veličini trgovinski lanac u svetu sa godišnjim prihodima većim od 60 milijardi evra.

U regionu imaju prodavnice u Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj, Grčkoj, i Hrvatskoj.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image