Na više od 15.000 kvadrata prodajnog prostora, što predstavlja površinu od dva fudbalska terena, posetioci su se slili u prodavnice najpoznatijih svetskih brendova. Zakupci prostora najavljuju posebne akcije sa cenama nižim i do 70 odsto.

Danas na dan otvaranja, zbog dodatnih popusta od 10 odsto, u ljudskoj stihiji, neki artikli su bukvalno nestali.

Kako reporter MONDA javlja, dres srpske fudbalske reprezentacije u Deltinom outletu Nike koštao je samo 841 dinar dok mu originalna cena iznosi 5.000 dinara. Narednih dana cena će mu ipak biti nešto viša i to 990 dinara sve do 21. aprila.

Među najtraženijim artiklima bile su i "Konversove" patike "starke" čija je cena bila 600 dinara, nekoliko puta niža nego u redovnoj prodaji. Svega sto ljudi imalo je priliku da po ovoj ceni kupi popularne patike, dok su ostali koji su želeli iste morali da izdvoje oko 3.500 dinara.

Izvešni direktor kompanija BlackOak Developments, koja je investitor autlet centra, Đura Stanić, kazao je da je planirano da se za dve godine objekat proširi za još 15.000 kvadrata, u šta će biti uloženo 15 miliona evra.

Predsednik Vlade Vojodine Bojan Pajtić je istakao da će u drugoj fazi u inđijskom autlet centru biti zaposleno još 500 radnika i da je dobro što je otvoren takav prodajni objekat jer su mladi ljudi odlazili da kupuju u inostanstvu, a sada će novac ostavljati u Srbiji.

On je istakao da će, zbog blizine Koridora 10, u tom objektu kupovati i ljudi koji su na proputovanju kroz Srbiju.

Predsednik opštine Inđija Goran Ješić je rekao da je izgradnja autlet centra dobar potez ljudi koji su verovali u taj projekat.

Značaj otvaranja novog prodajnog centra je, kako je dodao, što su u njemu zaposlena uglavnom žene koje će će imati priliku da uče novi način poslovanja.

Zemljište na kojem je izgrađen autlet centar je donedavno bila ledina na kojoj su se održavali rok konceti.

Povodom otvaranja tog objekta danas je održan koncert Vlade Georgijeva, a pre zvaničnog otvaranja veliki broj građana je obilazio prodavnice i kupovao robu po sniženim cenama.

U sklopu autlet centra je i dečija igraonica, restorani i kafei, banka i menjačnica, a poseticima je na raspolaganju i besplatan parking sa 1.200 mesta. Međutim, u četvrtak su mnoga vozila bila parkirana na travnjaku pored puta.

Ukupna vrednost ove investicije 40 miliona evra i do sada je uloženo 25 miliona evra.

"Ceo ovaj objekat je napravila jedna srpska građevinska firma. Inače, ovo mesto je bilo suđeno za ovako nešto jer je baš na ovom zemljištu održan koncert 'Red hot čili pepersa'", rekao je gradonačelnik Inđije Goran Ješić na otvaranju autleta.

Zakupci autlet centra su Fashion Company, Sportina, XYZ, Tommy Hilfiger, Adidas, Nike, Puma, Converse, Office Shoes, Beosport, Midas, Time Out, Levis, Burlington, Lisca, Retro, Nikolas. U ukupno 65 prodavnica, koliko ih sada ima, mogu se naći i komadi poput Armani Jeans, Dolce e Gabbana, Burberry, Polo Ralph Loren...

Primera radi, Burberry mantil je 98.000 dinara, a cena koja prethodno stoji je 140.000. Ženske sandale u Bati su 2.2500, a bile su 7.500 dinara. Scotch and Soda muške pantalone su 8.750, a bile su 17.500 dinara, dok je Liu Jo ženska jakna upola jeftinija nego ranije i sada staje 13.500 dinara.

U prodavnicama koje imaju pristupačniju robu su starije kolekcije, ali i pored toga retki su komadi za koje je dovoljno izdvojiti manje od 1.000 dinara. Iako su se prvog dana u Inđiju sjatili brojni Beograđani, Novosađani, Šapčani, Lozničani, Mitrovčani, pa čak i građani iz BiH sa više strana su mogli da se čuju komentari da je ovo "autlet samo za one koji nisu bili po svetu da uporede cene" i da su pojedine cene čak skuplje nego u centru Beograda. Bilo je i onih koji su bez pogovora vadili svežanj crvenih novčanica.

(MONDO/agencije)