Novac, zbog kod su Italijani najavili odlaganje prozivodnje modela "500 L" za septembar, ipak uplaćen danas, posle kašnjenja uplate države Srbije "tehničkih razloga".
Kako navode Večernje novosti "od planiranih 83 miliona evra za pokretanje proizvodnje obezbeđeno je, zasad, samo osam. I taj, deset puta manji iznos dogovorene uplate, isplaćivaće se, u narednom periodu, dnevno po 200.000 evra".
Izvor Novosti tvrdi da kompanija "Fijat" potpuno razume probleme u finansiranju države i potrebu da se rashodi potpuno smanje, bar do rebalansa budžeta Srbije.
Navedeno je i da je italijanska kompanija za posao u Kragujevcu uzela kredite i da joj je uplata države Srbije neophodna.
Ta stvar bi ipak mogla brzo da se srećno završi jer je Ministarstvo finansija obavestilo medije da je danas uplatilo sredstva kompaniji "Fijat automobili Srbija", koje je za to zajedničko preduzeće trebalo da obezbedi država.
Proizvodnja novog modela automobila u pogonima u Kragujevcu rezultat je ugovora o zajedničkom ulaganju italijanskog Fijata i vlade Srbije u novu firmu nastalu na ostacima "Zastava automobila", potpisanog na jesen 2008. godine.
Tim strateškim ugovorom, italijanski "Fijat" je vlasnik 67 procenata Fabrike automobila u Kragujevcu, a država Srbija preostalih 33 odsto.
Investicije "Fijata" i Vlade Srbije u kragujevačku fabriku automobila, sudeći prema ranijim izjavama predstavnika obe strane, premašuje milijardu evra, pri čemu je samo vrednost opreme koja je instalirana u pogonima u Kragujevcu veća od 600 miliona evra.
Nov model "fijat 500 L" će se proizvoditi samo u fabrici u Kragujevcu.
"Fijat" je početkom februara objavio prve fotografije automobila "500L", a potom je i saopšteno da će njegova početna cena iznositi oko 16.000 evra, kao i da će se proizvoditi u dve benzinske verzije i jednoj sa dizel motorom.
Automobil "Fijat 500L" sa pet sedišta, dug je 4,14 metara, širok 1,78 a visok 1,66 metara i po karakteristikama kabine, podseća na model "600 multipla".
(MONDO/agencije)
Izvor Novosti tvrdi da kompanija "Fijat" potpuno razume probleme u finansiranju države i potrebu da se rashodi potpuno smanje, bar do rebalansa budžeta Srbije.
Navedeno je i da je italijanska kompanija za posao u Kragujevcu uzela kredite i da joj je uplata države Srbije neophodna.
Ta stvar bi ipak mogla brzo da se srećno završi jer je Ministarstvo finansija obavestilo medije da je danas uplatilo sredstva kompaniji "Fijat automobili Srbija", koje je za to zajedničko preduzeće trebalo da obezbedi država.
Proizvodnja novog modela automobila u pogonima u Kragujevcu rezultat je ugovora o zajedničkom ulaganju italijanskog Fijata i vlade Srbije u novu firmu nastalu na ostacima "Zastava automobila", potpisanog na jesen 2008. godine.
Tim strateškim ugovorom, italijanski "Fijat" je vlasnik 67 procenata Fabrike automobila u Kragujevcu, a država Srbija preostalih 33 odsto.
Investicije "Fijata" i Vlade Srbije u kragujevačku fabriku automobila, sudeći prema ranijim izjavama predstavnika obe strane, premašuje milijardu evra, pri čemu je samo vrednost opreme koja je instalirana u pogonima u Kragujevcu veća od 600 miliona evra.
Nov model "fijat 500 L" će se proizvoditi samo u fabrici u Kragujevcu.
"Fijat" je početkom februara objavio prve fotografije automobila "500L", a potom je i saopšteno da će njegova početna cena iznositi oko 16.000 evra, kao i da će se proizvoditi u dve benzinske verzije i jednoj sa dizel motorom.
Automobil "Fijat 500L" sa pet sedišta, dug je 4,14 metara, širok 1,78 a visok 1,66 metara i po karakteristikama kabine, podseća na model "600 multipla".
(MONDO/agencije)