"Tokom ove i naredne dve godine Nestle će u fabriku u Surčinu investirati više od 500 miliona dinara u unapređenje proizvodnih linija, zaštitu životne sredine i poslovni prostor", kazao je Borneman u intervjuu agenciji Beta.
Borneman je podsetio da je Nestle zvanično preuzeo Centroproizvodovu fabriku začina i kulinarskih proizvoda u decembru 2011. i dodao da je cilj bio da se fabrika u što kraćem roku uskladi sa Nestleovim standardima proizvodnje, bezbednosti na radu i zaštite okoline.
Od tada je broj povreda na radu smanjen za oko 70 odsto, efikasnost proizvodnih linija povećana je na 85 odsto, a povećanjem energetske efikasnosti smanjene su potrošnja struje za 10 odsto i vode za 50 odsto u odnosu na 2011. godinu, istakao je direktor Nestlea u Srbiji.
Borneman je naglasio da će investicije u zaštitu životne sredine biti nastavljene i da će do kraja 2012. godine biti uloženo 100 miliona dinara u postrojenje za preradu otpadne vode iz fabrike, koji će omogućiti da se potpuno čista voda vraća u prirodu.
"Plan kupovine Centroproizvoda nije bio da se samo preuzeme fabrika i zadrži na istom nivou, već da se poslovanje širi i da ta fabrika postane stub proizvodnje Nestle kulinarskih proizvoda za tržišta Srbije i regiona", kazao je on.
U toku je analiza koji bi od Nestle brendova mogli da se proizvode i u Srbiji, rekao je Borneman i dodao da su "neke odluke već donete" i da će do kraja godine u Surčinu početi proizvodnja dela asortimana iz Nestleovog "magi" (Maggi) portfolija.
Radiće se i na razvoju novih proizvoda ne samo za srpsko i regionalno tržište, već i za Evropsku uniju, kazao je on. Već postoji i zahtev iz Saudijske Arabije da se velike količine proizvoda za to tržište proizvode u surčinskoj fabrici, rekao je Borneman, ali još nije mogao da otkrije o kojem proizvodu je reč.
On je kazao i da je sektor prodaje u Srbiji objedinjen tako da pokriva čitav asortiman - uvozne nestle proizvode, sladolede iz fabrike u Staroj Pazovi i kulinarske proizvode iz surčinske fabrike i udvostručio paletu proizvoda na 300 proizvoda.
Prema rečima Bornemana, Nestle trenutno u Srbiji ima oko 700 zaposlenih, pošto se kompaniji pridružilo oko 380 radnika iz Centroproizvoda.
On je precizirao da je Nestle od Centroproizvoda preuzeo deo poslovanja, proizvodne pogone i zgrade u Surčinu i "C" brend, ali nije preuzeo kompaniju niti obaveze koje ta kompanija ima, kao što su na primer poreska dugovanja.
Borneman je kazao da je Nestle otvoren za širenje poslovanja sa postojećim kompanijama u Srbiji, ali i za preuzimanje novih, ako se ukaže dobra prilika koja se uklapa u strateške planove kompanije.
"Nikada nećemo reći ne ako se pojavi dobra prilika za preuzimanje koja se uklapa u Nestle portfolio i omogući dalji rast poslovanja u regionu. Borneman je kazao da Nestle Srbiju i region vidi kao pokretača rasta poslovanja u Evropi.
"U Srbiji i Adrijatik regionu se gaji kult hrane i ona ima važniju ulogu nego u drugim delovima Evrope, zbog toga su Srbija i region za Nestle, kao prehrambenu kompaniju, veoma važan pokretač rasta", kazao je generalni direktor Nestlea za Srbiju i Crnu Goru Ansgar Borneman agenciji Beta.
Nestle je započeo poslovanje u Adriatik regionu pre osam godina, sa pedesetak zaposlenih, a sada ima više od 1.000 radnika.
Nestle je najveća svetska prehrambena kompanija, sa sedištem u Švajcarskoj koja ima oko 330.000 zaposlenih. Kompanija je u 2011. godini imala prihod od prodaje od 84 milijarde švajcarskih franaka (69 milijardi evra) i profit od 9,5 milijardi.
(Beta)
Borneman je podsetio da je Nestle zvanično preuzeo Centroproizvodovu fabriku začina i kulinarskih proizvoda u decembru 2011. i dodao da je cilj bio da se fabrika u što kraćem roku uskladi sa Nestleovim standardima proizvodnje, bezbednosti na radu i zaštite okoline.
Od tada je broj povreda na radu smanjen za oko 70 odsto, efikasnost proizvodnih linija povećana je na 85 odsto, a povećanjem energetske efikasnosti smanjene su potrošnja struje za 10 odsto i vode za 50 odsto u odnosu na 2011. godinu, istakao je direktor Nestlea u Srbiji.
Borneman je naglasio da će investicije u zaštitu životne sredine biti nastavljene i da će do kraja 2012. godine biti uloženo 100 miliona dinara u postrojenje za preradu otpadne vode iz fabrike, koji će omogućiti da se potpuno čista voda vraća u prirodu.
"Plan kupovine Centroproizvoda nije bio da se samo preuzeme fabrika i zadrži na istom nivou, već da se poslovanje širi i da ta fabrika postane stub proizvodnje Nestle kulinarskih proizvoda za tržišta Srbije i regiona", kazao je on.
U toku je analiza koji bi od Nestle brendova mogli da se proizvode i u Srbiji, rekao je Borneman i dodao da su "neke odluke već donete" i da će do kraja godine u Surčinu početi proizvodnja dela asortimana iz Nestleovog "magi" (Maggi) portfolija.
Radiće se i na razvoju novih proizvoda ne samo za srpsko i regionalno tržište, već i za Evropsku uniju, kazao je on. Već postoji i zahtev iz Saudijske Arabije da se velike količine proizvoda za to tržište proizvode u surčinskoj fabrici, rekao je Borneman, ali još nije mogao da otkrije o kojem proizvodu je reč.
On je kazao i da je sektor prodaje u Srbiji objedinjen tako da pokriva čitav asortiman - uvozne nestle proizvode, sladolede iz fabrike u Staroj Pazovi i kulinarske proizvode iz surčinske fabrike i udvostručio paletu proizvoda na 300 proizvoda.
Prema rečima Bornemana, Nestle trenutno u Srbiji ima oko 700 zaposlenih, pošto se kompaniji pridružilo oko 380 radnika iz Centroproizvoda.
On je precizirao da je Nestle od Centroproizvoda preuzeo deo poslovanja, proizvodne pogone i zgrade u Surčinu i "C" brend, ali nije preuzeo kompaniju niti obaveze koje ta kompanija ima, kao što su na primer poreska dugovanja.
Borneman je kazao da je Nestle otvoren za širenje poslovanja sa postojećim kompanijama u Srbiji, ali i za preuzimanje novih, ako se ukaže dobra prilika koja se uklapa u strateške planove kompanije.
"Nikada nećemo reći ne ako se pojavi dobra prilika za preuzimanje koja se uklapa u Nestle portfolio i omogući dalji rast poslovanja u regionu. Borneman je kazao da Nestle Srbiju i region vidi kao pokretača rasta poslovanja u Evropi.
"U Srbiji i Adrijatik regionu se gaji kult hrane i ona ima važniju ulogu nego u drugim delovima Evrope, zbog toga su Srbija i region za Nestle, kao prehrambenu kompaniju, veoma važan pokretač rasta", kazao je generalni direktor Nestlea za Srbiju i Crnu Goru Ansgar Borneman agenciji Beta.
Nestle je započeo poslovanje u Adriatik regionu pre osam godina, sa pedesetak zaposlenih, a sada ima više od 1.000 radnika.
Nestle je najveća svetska prehrambena kompanija, sa sedištem u Švajcarskoj koja ima oko 330.000 zaposlenih. Kompanija je u 2011. godini imala prihod od prodaje od 84 milijarde švajcarskih franaka (69 milijardi evra) i profit od 9,5 milijardi.
(Beta)
Haos na kraju i poraz Crvene zvezde: Teo promašio za produžetak, sudije u prvom planu!
Partizan želi da prekine crni niz: Istorijski susret slavnih trenera, ne zna se kome je pobeda potrebnija
Ogromna greška sudija na štetu Crvene zvezde: Najbitniji poeni na meču nije trebalo da važe!
Predrag Mijatović podigao ton: Kakve veze ima Vučić s krizom u Partizanu?!
Mondo ukrštenica za 15. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!