Budući ministar Velimir Ilić izjavio je danas da će jedan od njegovih prioriteta biti da na Koridoru 11 završi autoput od Begorada do Čačka.
Ilić je u intervjuu Tanjugu izjavio da će to biti autoput punog profila, sa zaustavnim trakama, i da će realizacija tog projekta biti ostvarenje njegovog sna.
On, kako je istakao, ima kompletnu viziju kako je moguće taj projekat dovesti do kraja, jer je upravo on taj projekat i započeo i "poznaje svako ćoše" na tom putnom pravcu.
"Trebalo bi da bude kombinovano finansiranje da bismo izbegli kontrolu MMF-a, da se ne opteretimo mnogo kreditnim linijama i učinimo sebe kreditno nesposobnim za neke druge važne projekte. Možda deo bude koncesiono, a deo kreditno. Napravićemo neku kombinaciju da se to uradi i ja nameravam da za svog mandata dođem autoputem do Čačka. To je moj životni san", rekao je Ilić.
Kako je istakao, dogovor o tome ko će u Srbiji graditi autoputeve postignut je između njega, budućeg ministra saobraćaja Milutina Mrkonjića, budućeg premijera i vicepremijera Ivice Dačića i Aleksandra Vučića, tako da neće biti nikakvog sukoba nadležnosti njegovog i Mrkonjićevog ministarstva.
"Pre pravljenja vlade, imali smo mnogo razgovora gde smo sve iskristalisali i definisali. Nismo mi jedan drugom nešto uzimali, otimali ili ucenjivali. Seli smo i dogovorili se i to mi je drago. Ova vlada je vlada dogovora, a ne plen stranaka i zato će uspeti, ako tako ostane", objasnio je Ilić.
Nova vlada, kako je poručio, zna šta hoće i prevashodni cilj će joj biti da što više ljudi zaposli i iza sebe ostavi što više objekata, ali će preduslov za to biti da se zna red.
"Sad premijer mora da se pita, da se poštuje hijerarhija, da se zna ko je glavni, ko donosi krupne odluke, da se zna koja je partija najjača jer je i njena odgovornost najveća. Svi treba da nađu svoje mesto i da u jednom dobrom timu napravimo rezultat jer to od nas građani očekuju", kazao je Ilić.
Jedan od zadataka vlade će, kako je najavio, biti i obračun sa građevinskom mafijom, koja je, zahvaljujući političkim vezama, uništila mnoge velike firme u srpskoj građevinskoj operativi.
Njegov zadatak, u sklopu tog posla, biće da oživi građevinske gigante, kao što su PIM i Energoprojekt, a ne da glavne podizvođačke radove na velikim infrastrukturnim projektima obavljaju ljudi koji su samo pre nekoliko godina imali firme sa nekoliko mašina i kapacitete da izgrade tek poneki manji seoski put.
"Giganti se namerno uvode u stečaj da bi ljudi iz pojedinih stranaka oživeli. Ko su ljudi koji su izvodili javne radove, koji su političari iza toga stajali i zašto su izgrađeni stanovi toliko skupi? Mora građevinska mafija da se zaustavi, da se određene firme vrate u život, a ne da političari prave firme. Politika je ovde odlučivala ko će da propadne a ko će da živi", naglasio je Ilić.
Politika je napravila monopole u svim sferama društva, rekao je Ilić, dodajući da veruju Dačiću i Vučiću kada kažu da će ta praksa biti prekinuta.
Kada je reč o visokogradnji, Ilić je najavio da će naselje "Stepa Stepanović" na Voždovcu da se završi, ali da će njegov prioritet biti jevtini stanovi koji će biti dostupni običnim građanima.
"Moramo više ići na socijalu, moramo rešiti socijalne slučajeve, samohrane majke, decu bez roditelja, invalide, policiju i vojsku. To su stanovi koji moraju biti jevtini, da bi bili pristupačni platama naših radnika. Lepo je napraviti neko naselje, ali (begradski) Belvil ne može da se proda jer je skup", objasnio je Ilić.
(Tanjug)
Ilić je u intervjuu Tanjugu izjavio da će to biti autoput punog profila, sa zaustavnim trakama, i da će realizacija tog projekta biti ostvarenje njegovog sna.
On, kako je istakao, ima kompletnu viziju kako je moguće taj projekat dovesti do kraja, jer je upravo on taj projekat i započeo i "poznaje svako ćoše" na tom putnom pravcu.
"Trebalo bi da bude kombinovano finansiranje da bismo izbegli kontrolu MMF-a, da se ne opteretimo mnogo kreditnim linijama i učinimo sebe kreditno nesposobnim za neke druge važne projekte. Možda deo bude koncesiono, a deo kreditno. Napravićemo neku kombinaciju da se to uradi i ja nameravam da za svog mandata dođem autoputem do Čačka. To je moj životni san", rekao je Ilić.
Kako je istakao, dogovor o tome ko će u Srbiji graditi autoputeve postignut je između njega, budućeg ministra saobraćaja Milutina Mrkonjića, budućeg premijera i vicepremijera Ivice Dačića i Aleksandra Vučića, tako da neće biti nikakvog sukoba nadležnosti njegovog i Mrkonjićevog ministarstva.
"Pre pravljenja vlade, imali smo mnogo razgovora gde smo sve iskristalisali i definisali. Nismo mi jedan drugom nešto uzimali, otimali ili ucenjivali. Seli smo i dogovorili se i to mi je drago. Ova vlada je vlada dogovora, a ne plen stranaka i zato će uspeti, ako tako ostane", objasnio je Ilić.
Nova vlada, kako je poručio, zna šta hoće i prevashodni cilj će joj biti da što više ljudi zaposli i iza sebe ostavi što više objekata, ali će preduslov za to biti da se zna red.
"Sad premijer mora da se pita, da se poštuje hijerarhija, da se zna ko je glavni, ko donosi krupne odluke, da se zna koja je partija najjača jer je i njena odgovornost najveća. Svi treba da nađu svoje mesto i da u jednom dobrom timu napravimo rezultat jer to od nas građani očekuju", kazao je Ilić.
Jedan od zadataka vlade će, kako je najavio, biti i obračun sa građevinskom mafijom, koja je, zahvaljujući političkim vezama, uništila mnoge velike firme u srpskoj građevinskoj operativi.
Njegov zadatak, u sklopu tog posla, biće da oživi građevinske gigante, kao što su PIM i Energoprojekt, a ne da glavne podizvođačke radove na velikim infrastrukturnim projektima obavljaju ljudi koji su samo pre nekoliko godina imali firme sa nekoliko mašina i kapacitete da izgrade tek poneki manji seoski put.
"Giganti se namerno uvode u stečaj da bi ljudi iz pojedinih stranaka oživeli. Ko su ljudi koji su izvodili javne radove, koji su političari iza toga stajali i zašto su izgrađeni stanovi toliko skupi? Mora građevinska mafija da se zaustavi, da se određene firme vrate u život, a ne da političari prave firme. Politika je ovde odlučivala ko će da propadne a ko će da živi", naglasio je Ilić.
Politika je napravila monopole u svim sferama društva, rekao je Ilić, dodajući da veruju Dačiću i Vučiću kada kažu da će ta praksa biti prekinuta.
Kada je reč o visokogradnji, Ilić je najavio da će naselje "Stepa Stepanović" na Voždovcu da se završi, ali da će njegov prioritet biti jevtini stanovi koji će biti dostupni običnim građanima.
"Moramo više ići na socijalu, moramo rešiti socijalne slučajeve, samohrane majke, decu bez roditelja, invalide, policiju i vojsku. To su stanovi koji moraju biti jevtini, da bi bili pristupačni platama naših radnika. Lepo je napraviti neko naselje, ali (begradski) Belvil ne može da se proda jer je skup", objasnio je Ilić.
(Tanjug)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte