• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ćulibrk v.d. generalnog direktora Telekoma

Nadzorni odbor kompanije Telekom Srbija imenovao je Predraga Ćulibrka za v.d. generalnog direktora kompanije, čime je usvojen predlog Vlade Republike Srbije.

Predrag Ćulibrk je od juna 2007. godine bio na mestu generalnog direktora Telekoma Srpske, a.d. Banja Luka, gde je predvodio tim koji je zabeležio izuzetno uspešne poslovne rezultate.

Predrag Ćulibrk rođen je 1968. godine u Rumi, a diplomirao je na odseku za telekomunikacije Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu 1994. godine.

Po završetku studija, profesionalnu karijeru započinje u Direkciji za razvoj i investicije Telekoma Srbija, tadašnjem javnom preduzeću PTT Srbija. Bio je odgovoran za poslove izgradnje i razvoja transportne mreže, telekomunikacionih servisa i planiranja saobraćaja.

Veliki doprinos za razvoj Telekoma Srbija ostvario je na projektu digitalizacije komutacione mreže, uvođenja IN servisa i implementacije mreže sledeće generacije (NGN).

U kompaniji Telekom Srbija, od početka 2005. godine, Predrag Ćulibrk obavljao je funkciju direktora Sektora za strateško planiranje, a iste godine postavljen je i za direktora Sektora za strategiju i razvoj.

Bio je odgovoran za primenu brojnih novina iz oblasti telekomunikacija i sprovođenje velikog broja projekata iz različitih segmenata poslovanja Telekoma Srbija.

Za generalnog direktora kompanije m:tel, odnosno Telekoma Srpske, postavljen je 18. juna 2007. godine.

Za pet godina poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine kompanija m:tel BiH postala je jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija u regionu. Od privatizacije u junu 2007. godine do danas, kompanija je proširila svoje poslovanje na područje cele BiH, doživela organizacionu i kadrovsku transformaciju i u potpunosti postala tržišno orijentisana

To je rezultiralo tržišnom pozicijom broj jedan u BiH u mobilnim komunikacijama, razvojem na području širokopojasnog pristupa internetu i pružanja multimedijalnih usluga. Broj korisnika svih usluga koje se nude pod korporativnim brendom m:tel danas iznosi skoro dva miliona, što je gotovo dvostruko više od broja korisnika pre privatizacije.

Telekom Srbija

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pjer

Ni u jednoj normalnoj firmi inzenjer ne moze biti na toj funkciji bez obziran na strucnost. To je pozicija za ekonomistu. Ali posto se kod nas svi bave ekonomijom i pravom osim onih koji su se za to skolovali (sto se vidi po svim parametrima) glasam da zatvorimo par fakulteta i prebacimo studente u stranke.

koya

Konačno čovek od struke na čelu telekomunikacija.

Srđan Điđo

Odličan menadžer i inženjer! Konačno neko sposoban, bravo za Telekom Srbija

special image