Zaposleni u restoranima brze hrane smatraju da rade posao koji "svet čini lošim mestom", a slede radnici u kasinu, konobari, teleprodavci... rezultati su ankete na "CNN Money".
Takav osjećaj ima 17, 6 odsto zaposlenih u kockarnicama. Oni navode da svakodnevno gledaju kako ljudi, koji to sebi ne mogu priuštiti, gube novac. Takođe, smatra i da podstiču ljudske poroke.
Loše mišljenje o svom poslu ima i 9,4 odsto teleprodavaca. Oni su svesni da ometaju ljude telefonskim pozivima u nastojanju da im prodaju najčešće ono što im uopšte ne treba.
Loše mišljenje o svom poslu imaju i urednici vesti na televiziji. Objavljivanje vesti o prirodnim katastrofama, masovnim ubistvima i ekonomskim krizama ostavlja posledice i na novinare i na one koji to gledaju i slušaju.
Konobari takođe imaju prigovor na svoj posao. Jedan deo se osjeća odgovornim za alkoholizam ili vožnju u alkoholisanom stanju za koju krive svoj posao.
Nisu zadovoljni ni modni dizajneri. Neki od njih smatraju da im posao nema pozitivan uticaj na svet... kaže anketa "CNN Money".
(Srna, ilustracija: Guliver/Getty Images, grafik: MONDO)