Na pitanje postavljeno anketiranima "čini li vaš posao svet boljim mestom" čak 38,4 odsto radnika u restoranima brze hrane je reklo da smatra da doprinose epidemiji debljine kada poslužuju masne sendviče i krompiriće.

Takav osjećaj ima 17, 6 odsto zaposlenih u kockarnicama. Oni navode da svakodnevno gledaju kako ljudi, koji to sebi ne mogu priuštiti, gube novac. Takođe, smatra i da podstiču ljudske poroke.

Loše mišljenje o svom poslu ima i 9,4 odsto teleprodavaca. Oni su svesni da ometaju ljude telefonskim pozivima u nastojanju da im prodaju najčešće ono što im uopšte ne treba.

Loše mišljenje o svom poslu imaju i urednici vesti na televiziji. Objavljivanje vesti o prirodnim katastrofama, masovnim ubistvima i ekonomskim krizama ostavlja posledice i na novinare i na one koji to gledaju i slušaju.

Konobari takođe imaju prigovor na svoj posao. Jedan deo se osjeća odgovornim za alkoholizam ili vožnju u alkoholisanom stanju za koju krive svoj posao.

Nekoliko procenata "uterivača dugova" koji "progone" ljude koji nisu platili dugove priznaje da im je posao iscrpljujući i neugodan. Neki od njih osjećaju krivicu kada plene stvari od ljudi koji su u finansijskim teškoćama.

Nisu zadovoljni ni modni dizajneri. Neki od njih smatraju da im posao nema pozitivan uticaj na svet... kaže anketa "CNN Money".

(Srna, ilustracija: Guliver/Getty Images, grafik: MONDO)