Ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić izjavio je da će putni "Koridor 10" biti u potpunosti završen do kraja mandata ove Vlade, jer je od 330 kilometara završeno skoro 200, a novac za ostatak je obezbeđen.
"Danas se iz Beograda do Beča automobilom stiže za četiri sata. To smo uradili. A niko da prizna da je Mrka Srbiju uveo u Evropu", istakao je Mrkonjić u intervjuu Večernjim novostima.
On je najavio da bi i "Koridor 11" od Beograda do Čačka mogao da bude završen do kraja mandata ove Vlade, "naročito ako se u posao uvedu Kinezi, koji rade izuzetno brzo i efikasno".
"Izgradnja puteva sada ide svojim tokom, a moj naredni zadatak je Železnica. Samo što će za pruge prvo biti pripremljena kompletna dokumentacija. Dakle, projekti, eksproprijacija, finansiranje, pa tek onda gradnja", rekao je Mrkonjić.
On je dodao da je kineska kompanija Sinohidra zainteresovana za izgradnju i rekonstrukciju kompletnog železničkog "Koridora 10" kroz Srbiju, a da je prema procenama Vlade, za izgradnju drugog koloseka, modernizaciju postojeće pruge i elektrifikaciju potrebno oko 4,5 milijarde evra.
Na pitanje koji direktori državnih preduzeća, koja su u nadležnosti Ministarstva saobraćaja, mogu da očekuju smenu, Mrkonjić je samo konstatovao da će "smena biti", ne precizirajući gde.
"Predložiću da se Putevi Srbije transformišu u Direkciju za puteve, kao što je to nekada bilo i mislim da je to dobro rešenje jer će se lakše obezbeđivati novac za održavanje saobraćajnica što je prioritetan posao Puteva", najavio je on.
(FoNet, foto: Medija centar Beograd)
"Danas se iz Beograda do Beča automobilom stiže za četiri sata. To smo uradili. A niko da prizna da je Mrka Srbiju uveo u Evropu", istakao je Mrkonjić u intervjuu Večernjim novostima.
On je najavio da bi i "Koridor 11" od Beograda do Čačka mogao da bude završen do kraja mandata ove Vlade, "naročito ako se u posao uvedu Kinezi, koji rade izuzetno brzo i efikasno".
"Izgradnja puteva sada ide svojim tokom, a moj naredni zadatak je Železnica. Samo što će za pruge prvo biti pripremljena kompletna dokumentacija. Dakle, projekti, eksproprijacija, finansiranje, pa tek onda gradnja", rekao je Mrkonjić.
On je dodao da je kineska kompanija Sinohidra zainteresovana za izgradnju i rekonstrukciju kompletnog železničkog "Koridora 10" kroz Srbiju, a da je prema procenama Vlade, za izgradnju drugog koloseka, modernizaciju postojeće pruge i elektrifikaciju potrebno oko 4,5 milijarde evra.
Na pitanje koji direktori državnih preduzeća, koja su u nadležnosti Ministarstva saobraćaja, mogu da očekuju smenu, Mrkonjić je samo konstatovao da će "smena biti", ne precizirajući gde.
"Predložiću da se Putevi Srbije transformišu u Direkciju za puteve, kao što je to nekada bilo i mislim da je to dobro rešenje jer će se lakše obezbeđivati novac za održavanje saobraćajnica što je prioritetan posao Puteva", najavio je on.
(FoNet, foto: Medija centar Beograd)
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte