"Sve više sam siguran, bez obzira na interesovanje mnogih kompanija iz sveta, sa Bliskog i Dalekog istoka, iz Rusije ili Nemačke..., sve više sam uveren i to iznosim kao svoj predlog - da će Jat ostati kompanija kakva jeste", rekao je Mrkonjić Tanjugu.
On je naveo da će deo radne snage koji ispunjava uslove za socijalni program dobiti novac da ode u penziju ili na neka druga mesta.
"Sve više sam siguran da dugovi Jata moraju na neki način da se prenesu na državu i da Jat - sa postojećim slotovima (prava sletanja i uzletanja) i kadrovima koji bi nam ostali, sa sadašnjim avionima i lizingom par novih aviona - da će takva kompanija biti moguća i ostvarljiva već početkom marta", istakao je ministar saobraćaja.
Mrkonjić je kazao da ne želi da 'prejudicira' rezultate rada komisije koja rešava sudbinu Jata, ali da mu je dužnost kao ministra saobraćaja da "u ovom trenutku predoči realnost i situaciju u kojoj se nalazimo". On je naglasio da i vlada insistira da se pitanje Jata reši.
"Ovo je varijanta koja bi, prema mom mišljenju, već od marta mogla da živi", dodao je Mrkonjić. Osnivanje nove nacionalne aviokompanije bila je ideja prethodne vlade, koja je 2010. donela tu odluku i godinu dana kasnije raspisala tender za izbor strateškog partnera, ali se nije javio nijedan ponuđač.
Jat je bio ponuđen na prodaju i 2008. godine, ali se i na taj tender niko nije javio, a još od 2007. kao potencijalni partneri Jata u medijima su pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik avijejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija", "Etihad"...
Na prvom tenderu 2008. ponuđeno je bilo 51 odsto kapitala Jata po ceni od 51 miliona evra.
(Tanjug Foto Tanjug Nemanja Jovanović)
On je naveo da će deo radne snage koji ispunjava uslove za socijalni program dobiti novac da ode u penziju ili na neka druga mesta.
"Sve više sam siguran da dugovi Jata moraju na neki način da se prenesu na državu i da Jat - sa postojećim slotovima (prava sletanja i uzletanja) i kadrovima koji bi nam ostali, sa sadašnjim avionima i lizingom par novih aviona - da će takva kompanija biti moguća i ostvarljiva već početkom marta", istakao je ministar saobraćaja.
Mrkonjić je kazao da ne želi da 'prejudicira' rezultate rada komisije koja rešava sudbinu Jata, ali da mu je dužnost kao ministra saobraćaja da "u ovom trenutku predoči realnost i situaciju u kojoj se nalazimo". On je naglasio da i vlada insistira da se pitanje Jata reši.
"Ovo je varijanta koja bi, prema mom mišljenju, već od marta mogla da živi", dodao je Mrkonjić. Osnivanje nove nacionalne aviokompanije bila je ideja prethodne vlade, koja je 2010. donela tu odluku i godinu dana kasnije raspisala tender za izbor strateškog partnera, ali se nije javio nijedan ponuđač.
Jat je bio ponuđen na prodaju i 2008. godine, ali se i na taj tender niko nije javio, a još od 2007. kao potencijalni partneri Jata u medijima su pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik avijejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija", "Etihad"...
Na prvom tenderu 2008. ponuđeno je bilo 51 odsto kapitala Jata po ceni od 51 miliona evra.
(Tanjug Foto Tanjug Nemanja Jovanović)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Fenerbahče otpustio Bobana Marjanovića? Povratak u Evropu pretvara se u katastrofu!
Mondo ukrštenica za 23. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Sve što treba da znate o Crvena zvezda - Partizan: Prvi derbi u ABA ligi, a već se odlučuje cela sezona!