Veliki lanac tehničke robe "Tehnomarket" je u blokadi, zbog čega su kupci tehičke robe ovog prodavca u panici da neće moći da iskoriste garancije. Iz Samsunga saopštavaju da što se njihovih proizvoda tiče, kupci mogu da budu bez brige.
Glavno pitanje koje sada muči kupce je šta se dešava sa garancijama i na koji način će uspeti da ostvare pravo na reklamaciju ukoliko se uređaj koji su kupili u Tehnomarketu pokvari u garantnom roku.
Problem je utoliko veći što je reč o velikom lancu koji je, osim u Beogradu, prodavnice otvarao i u: Jagodini, Čačku, Kraljevu, Kruševcu, Novom Sadu, Pančevu, Subotici, Zrenjaninu...
Prema informacijama sa portala Narodne banke Srbije, preduzeće za unutrašnju i spoljnu trgovinu "K&K elektroniks” (u čijem je sastavu Tehnomarket) u blokadi je od 6. decembra 2012. godine, a na dan 21. januara ukupan iznos blokade iznosio je 125.513.163,93 dinara, piše "Potrošač".
Naznaka da se nešto događa moglo je da bude i to što je "Tehnomarket" veliku prodavnicu u tržnom centru "Delta siti" zatvorio još pre više od mesec dana.
Posle "panike" koja se zbog svega ovoga podigla u javnosti, kompanija Samsung je saopštila da sve njihove uređaje pod garancijom kupci mogu odneti na popravku u ovlašćene servise širom Srbije, bez obzira da li su kupljeni u "Tehnomarketu" ili nekoj drugoj radnji.
(MONDO/agencije)