IIako na zvaničnom sajtu "Tehnomarketa" nema nikakvog obaveštenja o "bankrotu" komapnije u Srbiji, a brojevi telefona njihovih prodavnica i kol centra nisu u funkciji, mediji javljaju da je ovoj bugarskoj kompaniji u Srbiji "odzvonilo".

Glavno pitanje koje sada muči kupce je šta se dešava sa garancijama i na koji način će uspeti da ostvare pravo na reklamaciju ukoliko se uređaj koji su kupili u Tehnomarketu pokvari u garantnom roku.

Problem je utoliko veći što je reč o velikom lancu koji je, osim u Beogradu, prodavnice otvarao i u: Jagodini, Čačku, Kraljevu, Kruševcu, Novom Sadu, Pančevu, Subotici, Zrenjaninu...

Prema informacijama sa portala Narodne banke Srbije, preduzeće za unutrašnju i spoljnu trgovinu "K&K elektroniks” (u čijem je sastavu Tehnomarket) u blokadi je od 6. decembra 2012. godine, a na dan 21. januara ukupan iznos blokade iznosio je 125.513.163,93 dinara, piše "Potrošač".

Naznaka da se nešto događa moglo je da bude i to što je "Tehnomarket" veliku prodavnicu u tržnom centru "Delta siti" zatvorio još pre više od mesec dana.

Posle "panike" koja se zbog svega ovoga podigla u javnosti, kompanija Samsung je saopštila da sve njihove uređaje pod garancijom kupci mogu odneti na popravku u ovlašćene servise širom Srbije, bez obzira da li su kupljeni u "Tehnomarketu" ili nekoj drugoj radnji.

(MONDO/agencije)