Srbija će ove godine dobiti najmanje 40 kilometara autoputa, najavio je danas direktor Koridora Srbije Dmitar Đurović i naveo da će u 2013. za eksproprijaciju zemljišta biti utrošeno četiri milijarde dinara.
Đurović je istakao da će napustiti to preduzeće ukoliko na kraju ove godine ne bude imao zadovoljavajuće rezultate.
Radovi na Koridoru 10 i budućem autoputu od Beograda do granice sa Crnom Gorom biće nastavljeni punom parom od polovine marta, kada kreće građevinska sezona, rekao je Đurović novinarima.
On je kazao da je za ovu godinu planirano da se izgradi ukupno 59,7 kilometara autoputa i da će sigurno biti završeno oko 40, jer preostalih 19 gradi Alpina sa kojom će možda biti raskinut ugovor na izgradnji dela istočnog kraka Koridora 10 kod Dimitrovgrada, ukoliko do polovine marta ta građevinska kompanija ne nastavi radove.
Koridori Srbije će, kako je rekao, izvršiti dodatni pritisak na sve izvođače da poštuju, pre svega, rokove i kvalitet gradnje, ali i druge ugovorima predviđene obaveze i da tu niko neće biti pošteđen.
Đurović je kazao da će ove godine, takođe, biti otvorena nova gradilišta na Koridoru 10, zatim da bi od maja ili juna mogli da krenu radovi prema Crnoj Gori na deonicama Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig, gde će biti angažovani Kinezi, s tim što će na pojedinim delovima radovi moći da počnu najverovatnije tek od septembra.
Sa kineskom kompanijom "Šandong haj-spid grup" za te deonice, prema njegovim rečima, biće potpisan konačni ugovor čim budu rešene obaveze u vezi sa eksproprijacijom.
Čelnik Koridora Srbije je kazao da će ove godine početi i gradnja regionalnog autoputa od Pojata do Preljine, koji će povezati koridore 10 i 11, kao i realizacije projekta za gradnju autoputa od Novog Sada do Rume.
On je dodao da je u Srbiji u toku gradnja autoputeva na deonicama u ukupnoj dužni od 180 kilometara.
Đurović je naveo da je juče Ministarstvo finansija obezbedilo 910 miliona dinara za eksproprijaciju zemljišta na delu Koridora 11, između Ljiga i Preljine, gde je glavni izvođač azerbejdžanska firma Azvirt, koja je dobila taj posao na osnovu kredita od 300 miliona evra koji je Srbija dobila od Azerbejdžana.
"Ugovor sa Azvirtom je loše sklopljen, s obzirom da je bilo predviđeno da Srbija u prvih 56 dana isplati 30 odsto novca za eksproprijaciju, a ostalo u roku od šest meseci", rekao je Đurović dodajući da je to u prethodnom periodu usporavalo radove.
Koridori Srbije su napravili akcioni plan i radnu grupu u koju su uključili predstavnike ministarstva i izvođača kako bi se brže rešavali svi problemi u realizaciji projekata i na terenu.
Đurović je dodao da je eksproprijacija dosta kočila radove, ali i ne baš najbolje projektovanje, koje je stranim kompanijama ostavilo prostor da podnose odštetne zahteve za nepredviđene radove.
(Tanjug, foto: Tanjug/Zoran Žestić)
Đurović je istakao da će napustiti to preduzeće ukoliko na kraju ove godine ne bude imao zadovoljavajuće rezultate.
Radovi na Koridoru 10 i budućem autoputu od Beograda do granice sa Crnom Gorom biće nastavljeni punom parom od polovine marta, kada kreće građevinska sezona, rekao je Đurović novinarima.
On je kazao da je za ovu godinu planirano da se izgradi ukupno 59,7 kilometara autoputa i da će sigurno biti završeno oko 40, jer preostalih 19 gradi Alpina sa kojom će možda biti raskinut ugovor na izgradnji dela istočnog kraka Koridora 10 kod Dimitrovgrada, ukoliko do polovine marta ta građevinska kompanija ne nastavi radove.
Koridori Srbije će, kako je rekao, izvršiti dodatni pritisak na sve izvođače da poštuju, pre svega, rokove i kvalitet gradnje, ali i druge ugovorima predviđene obaveze i da tu niko neće biti pošteđen.
Đurović je kazao da će ove godine, takođe, biti otvorena nova gradilišta na Koridoru 10, zatim da bi od maja ili juna mogli da krenu radovi prema Crnoj Gori na deonicama Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig, gde će biti angažovani Kinezi, s tim što će na pojedinim delovima radovi moći da počnu najverovatnije tek od septembra.
Sa kineskom kompanijom "Šandong haj-spid grup" za te deonice, prema njegovim rečima, biće potpisan konačni ugovor čim budu rešene obaveze u vezi sa eksproprijacijom.
Čelnik Koridora Srbije je kazao da će ove godine početi i gradnja regionalnog autoputa od Pojata do Preljine, koji će povezati koridore 10 i 11, kao i realizacije projekta za gradnju autoputa od Novog Sada do Rume.
On je dodao da je u Srbiji u toku gradnja autoputeva na deonicama u ukupnoj dužni od 180 kilometara.
Đurović je naveo da je juče Ministarstvo finansija obezbedilo 910 miliona dinara za eksproprijaciju zemljišta na delu Koridora 11, između Ljiga i Preljine, gde je glavni izvođač azerbejdžanska firma Azvirt, koja je dobila taj posao na osnovu kredita od 300 miliona evra koji je Srbija dobila od Azerbejdžana.
"Ugovor sa Azvirtom je loše sklopljen, s obzirom da je bilo predviđeno da Srbija u prvih 56 dana isplati 30 odsto novca za eksproprijaciju, a ostalo u roku od šest meseci", rekao je Đurović dodajući da je to u prethodnom periodu usporavalo radove.
Koridori Srbije su napravili akcioni plan i radnu grupu u koju su uključili predstavnike ministarstva i izvođača kako bi se brže rešavali svi problemi u realizaciji projekata i na terenu.
Đurović je dodao da je eksproprijacija dosta kočila radove, ali i ne baš najbolje projektovanje, koje je stranim kompanijama ostavilo prostor da podnose odštetne zahteve za nepredviđene radove.
(Tanjug, foto: Tanjug/Zoran Žestić)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!