To će značajno skratiti vreme putovanja vozova i železnica će postati konkurentnija od drumskog prevoza, najavio je Simonović na sastanku u Beogradu sa delegacijom čelnika crnogorskih železnica, Luke Bar i Kontejnerskih terminala iz Crne Gore.
Kako je podsetio Simonović, remont srpskog dela pruge Beograd-Bar finansiraće se delom iz ruskog kredita od 800 miliona dolara.
U saopštenju Železnica Srbije se navodi da se na pruzi Beograd-Bar očekuje povećanje teretnog železničkog saobraćaja i da to srpske i crnogorske železnice moraju da dočekaju spremne.
Prevoz putničkih automobila iz Kragujevca za Bar uspešno se realizuje i od sredine avgusta do kraja prošle godine prevezeno ih je skoro 15.000, a za ovu godinu planiran je prevoz od skoro 120.000 Fijatovih automobila na toj relaciji.
Početkom ove godine najavljen je i prevoz 600.000 tona nikla iz Luke Bar, oko 50.000 tona peska iz Srbije za Crnu Goru, 50 kontejnerskih vozova iz Beograda za Luku Bar, oko 100.000 tona boksita iz Crne Gore za Mađarsku, navodi se u saopštenju.
Kako se dodaje, biće povećan i prevoz glinice iz Zvornika za Podgoricu, a nastaviće se i železnički transport žitarica, otpadnog gvožđa i petrol koksa barskom prugom.
Železnice Srbije su navele da je u putničkom saobraćaju manji broj vozova i broj putnika na barskoj pruzi, ali zajednički je interes da se podignu kvalitet i brzina putovanja između Beograda i Bara, kako bi se oni ponovo vratili na železnicu.
Simonović je naglasio da se sva otvorena pitanja moraju rešavati odmah ili u precizno definisanim rokovima, kako se ne bi došlo u situaciju da železnice imaju šta da prevoze, ali to ne mogu da učine zbog nedostatka vagona ili stanja infrastrukture.
Predstavnici srpskih i crnogorskih železnica i kompanija saglasili su se da na državnom nivou treba preduzeti sve što je moguće kako bi se vozovi što kraće zadržavali na graničnim prelazima.
(Beta, ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)
Kako je podsetio Simonović, remont srpskog dela pruge Beograd-Bar finansiraće se delom iz ruskog kredita od 800 miliona dolara.
U saopštenju Železnica Srbije se navodi da se na pruzi Beograd-Bar očekuje povećanje teretnog železničkog saobraćaja i da to srpske i crnogorske železnice moraju da dočekaju spremne.
Prevoz putničkih automobila iz Kragujevca za Bar uspešno se realizuje i od sredine avgusta do kraja prošle godine prevezeno ih je skoro 15.000, a za ovu godinu planiran je prevoz od skoro 120.000 Fijatovih automobila na toj relaciji.
Početkom ove godine najavljen je i prevoz 600.000 tona nikla iz Luke Bar, oko 50.000 tona peska iz Srbije za Crnu Goru, 50 kontejnerskih vozova iz Beograda za Luku Bar, oko 100.000 tona boksita iz Crne Gore za Mađarsku, navodi se u saopštenju.
Kako se dodaje, biće povećan i prevoz glinice iz Zvornika za Podgoricu, a nastaviće se i železnički transport žitarica, otpadnog gvožđa i petrol koksa barskom prugom.
Železnice Srbije su navele da je u putničkom saobraćaju manji broj vozova i broj putnika na barskoj pruzi, ali zajednički je interes da se podignu kvalitet i brzina putovanja između Beograda i Bara, kako bi se oni ponovo vratili na železnicu.
Simonović je naglasio da se sva otvorena pitanja moraju rešavati odmah ili u precizno definisanim rokovima, kako se ne bi došlo u situaciju da železnice imaju šta da prevoze, ali to ne mogu da učine zbog nedostatka vagona ili stanja infrastrukture.
Predstavnici srpskih i crnogorskih železnica i kompanija saglasili su se da na državnom nivou treba preduzeti sve što je moguće kako bi se vozovi što kraće zadržavali na graničnim prelazima.
(Beta, ilustracija: Guliver/Getty Images/Thinkstock)
"Aranđelovački bunkeraš" bacio petardu na Nemce: Daj igrače Milojeviću, pa ćeš da vidiš šta je fudbal!
Partizan - Olimpijakos uživo: Tandem Džons-Dejvis zapalio Beogradsku arenu, crno-beli idu ka preokretu
Mondo ukrštenica za 28. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Štutgart ulaže žalbu kod UEFA posle debakla od Zvezde: Nemci se besni vraćali sa granice!
"U Jugoslaviji nisi smeo da budeš Hrvat!" Zvone Boban: Znali smo da je Prosinečkom majka Srpkinja