U oblasti kompanijskih marki u ovogodišnjem izdanju "Najbolje iz Srbije" među robom svakodnevne potrošnje u kategoriji hrane za najbolju je proglašen Bambi-Banat iz Beograda, a pića Nektar iz Bačke palanke.

Dobitnik priznanja iz te oblasti u kategoriji hemije i kozmetike je beogradska Dalia, odeće i obuće Mona iz Beograda, proizvodnih dobara i usluga Naftna industrija Srbije, a trajnih potrošnih dobara Simpo iz Vranja.

U kategoriji trgovine najbolji "korporativni brend" u prošloj godini je, prema oceni poslovnih partnera, stručne javnosti i žirija, imao lanac DIS iz Krnjeva, malih i srednjih preduzeća Slobodna zona iz Pirota, a u oblasti "ostale usluge" priznanje je pripalo prevozniku Lasta.

Za najbolji inostrani brend proglašena je kompanija Fiat automobili Srbija.

Najbolja marka robe svakodnevne potrošnje u oblasti hrane je ulje "iskon", pića "jelen pivo", hemije i kozmetike boja za krečenje "maksipol", odeće i obuće veš "ekstreme intimo", a u kategoriji proizvodnih dobara priznanje je pripalo "nutriko koncentratima" iz Vranja.

Za najbolju inostranu marku sa statusom domaćeg proizvoda proglašeno je piće "somersbi", koje proizvodi kompanija Karlsberg, najbolja trgovinska robna marka je "premia", vlasništvo kompanije Delez Srbija.

Priznanje za najbolju lokalnu marku pripalo je kompaniji Luna iz Požarevca, a sladoled "best" kompanije Nestle proglašen je za najuspešnije uvedenu novu marku.

Predsednik PKS Miloš Bugarin je, uručujući priznanja, rekao da je cilj akcije, koja traje od 2004. godine, da se podrže domaće robne marke, ali i strani privrednici koji proizvode u Srbiji.

Zadatak svih nas je da zajednički kreiramo što bolji privredni ambijent kako bi se obezbedila što bolja konkurentnost, vidljivost i veći nivo eksponiranosti srpskih brendova, istakao je Bugarin.

(Fonet)