• Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Oglasio se i Fijat o ceni "fiće"

Povodom nove cene "fijata 500L" u Srbiji oglasio se i sam proizvođač iz Kragujevca.

U poslednjih nekoliko dana velika medijska pažnja bila je usmerena na temu cenovne politike najnovije verzije modela "fijat 500L", ali kompanija Fijat automobili Srbija (FAS) je implementirala dugoročno održivu cenovnu strategiju, koja je usklađena sa planiranim i budžetiranim količinama, saopšteno je večeras iz te komapnije.

"Veoma je teško napraviti paralelu između cena vozila na tržištima unutar i van Evropske unije (EU), a verzija modela "500L Nacionale" dolazi u paketu posebno definisanog nivoa opreme, koji nije dostupan na drugim tržištima, što u velikoj meri utiče na cenu vozila", navodi se u saopštenju.

"Fijat 500L Nacionale" u standardnoj opremi sadrži klima uređaj, čelične felne od 16 inča, tempomat, multifunkcionalni displej, obogaćen unutrašnji i spoljašnji izgled, kao i mnogo dodatne opreme.

"Atraktivne cene modela "fijat 500L" koje su u ponudi na drugim tržištima predstavljaju samo deo kratkoročnih promo paketa i promenljive su prirode", ističe FAS.

Kompanija FAS je, u saradnji sa Kredi Agrikole Bankom, pripremila specijalan paket finansiranja, sa izuzetno konkurentnom kamatnom stopom namenjenom lokalnom tržištu.

"Sve to predstavlja kombinaciju cena, opreme i uslova finansiranja, što čini najbolji mogući paket trenutno dostupan u našoj ponudi", naglašavaju u FAS.

Od kada je ministar finansija Mlađan Dinkić u petak potpisao sa generalnim direktorom Fijat automobila Srbija Antoniom Ćezareom Ferarom protokol koji će građanima Srbije omogućiti kupovinu automobila "fijat 500L" po povoljnijoj ceni - od 10.900 evra, "strasti" se ne smiruju.

Uvoznici automobila su se pobunili zbog nelojalne konkurencije, pojedina udruženja smatraju da će građani Srbije finansirati prodaju kragujevačkih automobila, a mediji su otkrili i da je isti automobil jeftiniji u Češkoj, nego sa subvencijama kod nas.

Ministarstvo finansija odgovarajući na optužbe tvrdi da subvencije ne idu iz budžeta, već da će FAS preusmeriti svoja sredstva koja od države dobija za zapošljavanje novih radnika.

(FoNet/MONDO/Foto: Filip Krainčanić, Tanjug)

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 21

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Fikus

Apsolutna laz je da se kod nas prodaju bolje opremljeni 500L. Tako nesto moze da proguta samo neko ko nikada nije radio u auto industriji ili ne prati automobilizam. Tacno je da se cena formira prema trzistu i plateznoj moci tamosnjih kupaca, ali ako cemo da primenimo taj kriterijum onda Fica mora da kosta u Srbiji najmanje. Ovde se proizvodi, mi smo jedna od najsiromasnijih drzava Evrope i da je prvo Fijat dao postenu cenu, pa onda drzava subvenciju, mi bi imali dilemu 500L ili Dacija Sandero. Nisu, dakle, vodili racuna o narodu vec o ekstra zaradi i politickim poenima.

Hmmm

"Ministarstvo finansija odgovarajući na optužbe tvrdi da subvencije ne idu iz budžeta, već da će FAS preusmeriti svoja sredstva koja od države dobija za zapošljavanje novih radnika" Znači umesto da Fijat zapošljava radnike, novac iz Budžeta će iskoristiti da kupuje (25%) auta od sebe, a građanin će platiti ostalih 75%???? SJAJNOOOO!!!! BRILJANTNO!!! Pa odakle se sliva novac u Budžet??? Od fiskalnih nameta građanima! Opet građani plaćaju 100% cene auta, samo se Fiat izvlači od zapošljavanja radnika, a Dinkić pokušava da da pokupi koji politički poen (ali mu ne ide)

Whicher-Undertaker

Čitam ove komentare i plačem od smeha ovoj deci,Mercedes B, Bmw, audi,wolksvagen i tako dalje. Da kaže dole neko brzo gubi cenu pa dečko nov audi a4 košta oko 35.000 eura a za 5-6 godina izraubovanog audija a4 iz Nemačke koji je prešao više nego Nasin spejs šatl treba dati kod nas na placu 6-7 hiljada eura i još uložiti u njega da ga dovedeš u neko normalno stanje bar još 2-3 hiljade i gde je tu računica???Plus da nepričam šta se krade??Ne kradu se Alfe i Fiati nego Made in Germany!Za naše uslove života plate i standard je i polovan Fiat MAMA, a nov ma neću ni da razmišljam!

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU