U trgovinskom lancu DIS podsetili su da su u njihovim trgovinama formirali socijalnu korpu u petak 29. marta i da je prodaja artikala iz te korpe porasla u proseku za oko 30 odsto.
Najviše je "skočila" prodaja ulja i deterdženata - za 50 odsto, a najmanje jogurta oko pet odsto, istakli su u DIS-u.
U tom domaćem trgovinskom lancu naveli su da su cene proizvoda u socijalnoj korpi niže od četiri do 18 odsto, a artikli u toj korpi objavljeni su na sajtu kompanije i na društvenim mrežama.
Portparol kompanije Univereksport, Olivera Ćirković, rekla je Tanjugu da je za dva dana, koliko primenjuju socijalnu korpu, zabeležen rast prodaje proizvoda u okviru te akcije od 30 do 50 procenata u odnosu na redovan promet, a ima artikala čija je prodaja porasla za više od 100 odsto.
Najveći rast prodaje je kod suhomesnatih proizvoda, a u Univereksportovoj socijalnoj korpi nalazi se 16 artikala, dok se popusti kreću od pet do 15 odsto zavisno od artikla.
U Gomeksu i Mercatoru S rekli su da je rano za bilo kakav komentar u pogledu reakcije potrošača i prodaje.
U socijalnoj korpi Gomeksa nalazi se 14 artikala, a popusti se kreću od 12 pa do 37,5 odsto.
Mercator S je dodatno snizio cene 19 proizvoda, a cene su niže od dva do 32 odsto.
U dobrovoljnu akciju formiranja socijalne korpe koju je iniciralo Ministarstvo trgovine, pored anketiranih trgovaca, uključila su se i Idea, Aman, Veropulos, kao i devet proizvođača.
Trgovci sami biraju koji će proizvodi biti deo socijalne korpe i za koliko će sniziti cene, akcija je potpuno dobrovoljna i svi zainteresovani trgovci i proizvođači mogu da se priključe.
(Tanjug Foto Ilustracija Guliver Getty Thinkstock)
Najviše je "skočila" prodaja ulja i deterdženata - za 50 odsto, a najmanje jogurta oko pet odsto, istakli su u DIS-u.
U tom domaćem trgovinskom lancu naveli su da su cene proizvoda u socijalnoj korpi niže od četiri do 18 odsto, a artikli u toj korpi objavljeni su na sajtu kompanije i na društvenim mrežama.
Portparol kompanije Univereksport, Olivera Ćirković, rekla je Tanjugu da je za dva dana, koliko primenjuju socijalnu korpu, zabeležen rast prodaje proizvoda u okviru te akcije od 30 do 50 procenata u odnosu na redovan promet, a ima artikala čija je prodaja porasla za više od 100 odsto.
Najveći rast prodaje je kod suhomesnatih proizvoda, a u Univereksportovoj socijalnoj korpi nalazi se 16 artikala, dok se popusti kreću od pet do 15 odsto zavisno od artikla.
U Gomeksu i Mercatoru S rekli su da je rano za bilo kakav komentar u pogledu reakcije potrošača i prodaje.
U socijalnoj korpi Gomeksa nalazi se 14 artikala, a popusti se kreću od 12 pa do 37,5 odsto.
Mercator S je dodatno snizio cene 19 proizvoda, a cene su niže od dva do 32 odsto.
U dobrovoljnu akciju formiranja socijalne korpe koju je iniciralo Ministarstvo trgovine, pored anketiranih trgovaca, uključila su se i Idea, Aman, Veropulos, kao i devet proizvođača.
Trgovci sami biraju koji će proizvodi biti deo socijalne korpe i za koliko će sniziti cene, akcija je potpuno dobrovoljna i svi zainteresovani trgovci i proizvođači mogu da se priključe.
(Tanjug Foto Ilustracija Guliver Getty Thinkstock)
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru