Na pitanje da li je Etihad zainteresovan za strateško partnerstvo sa Jatom, predsednik Etihada Džejms Hogan je samo kratko odgovorio da je još rano govoriti o tome, i da treba sačekati ishod preliminarnih razgovora.
"Za razgovore tog tipa i procene potrebno je određeno vreme. Sve što radimo mora da bude u skladu sa politikom i direktivama kompanije. Moj posao je da osiguram bezbedne, kvalitetne i profitabilne letove", naveo je Hogan.
Čelnik Etihada, koji je jedno vreme sedamdesetih godina prošlog veka radio u prodaji Jatovih karata u Australiji, kazao je da je razlog njegove posete Beogradu uspostavljanje letova Etihada od 15. juna između Beograda i Abu Dabija, kao i uspostavljanje komercijalne saradnje i uvođenje zajedničkih "kod šer" letova.
Komercijalna saradnja Jata i Etihada je, prema njegovim rečima, veoma značajna za srpsku aviokompaniju koja će tako biti integrisana u bogatu saobraćajnu mrežu Etihada, sa letovima od Abu Dabija do Australije Kine, Bliskog i Dalekog istoka i SAD.
Aviokompanije u koje je Etihad investirao sada su reorganizovane, profitabilne i integrisane u sistem poslovanja, prodaje karata, letenja.
Etihad raspolaže flotom od 72 savremena aviona. Prošle godine ova kompanija imala je prihod u vrednosti 4,8 milijardi dolara i profit od 42 miliona dolara, a poseduje manjinsko vlasništvo i pravo upravljanja u nemačkom "Er Berlinu", irskom "Er Lingusu", "Virdžin Australiji" i "Er Sejšelima".
Nacionalni avioprevoznik UAE sada obavlja više od 1.300 letova sedmično u 86 putničkih i kargo odredišta širom sveta - na Bliskom istoku, Africi, Evropi, Aziji, Australiji i Americi.
Etihad je pre 10 godina dobio status nacionalnog aviprevoznika, a u moćnoj floti ove bliskoistočne kompanije se nalaze najsavremenije letilice dva vodeća svetska proizvođača putničkih aviona, evropskog Erbasa i američkog Boinga.
Lane je avionima Etihada prevezno 10,3 miliona putnika i njihov broj je u odnosu na prethodnu godinu uvećan za 23 odsto, što je jedna od najvećih stopa rasta u vazdušnom putničkom saobraćaju.
Prema aranžmanu zaključenom u decembru 2011. godine, Etihad je preuzeo oko 30 odsto akcija u nemačkoj aviokompaniji "Er Berlin", a šireći svoje poslove u inostranstvu otkupio je i 40 procenata deonica u "Er lingusu" i 10 odsto u australijskoj kompaniji "Virdžina".
U junu 2004. godine rukovodstvo Etihada je odlučilo da obavi porudžbinu pet aviona Boing "777-300" i 24 aviona Er basa, uključujući i najveći putnički avion u svetu koji pravi taj evropski aviogigant "A380-800s".
U 2008. godini Etihad je saopštio da je obavio najveću porudžbinu aviona u komercijalnoj avijaciji, odlučivši se da nabavi 205 novih aviona.
Etihad, koji je, inače, pre šest godina u blizini međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju otvorio super-savremenu poslovnu zgradu, uloživši u izgradnju tog zdanja oko 50 miliona dolara, izrazio je spremnost da odmah pomogne Jatu u lizingu četiri nova aviona koji su potrebni već od juna zbog početka turističke sezone.
U Beogradu će se u ponedeljak, 15. aprila, sastati predsednik "Etihad ervejza" Dzejms Hogan i generalni direktor Jata Vladimir Ognjenović i zatim održati zajedničku konferenciju za novinare u hotelu "Hajat".
Inače, prethodnih godina u javnosti su kao potencijalni partneri JAT - a bili pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik aviejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija".
(Tanjug/MONDO Foto Tanjug Zoran Žestić)
"Za razgovore tog tipa i procene potrebno je određeno vreme. Sve što radimo mora da bude u skladu sa politikom i direktivama kompanije. Moj posao je da osiguram bezbedne, kvalitetne i profitabilne letove", naveo je Hogan.
Čelnik Etihada, koji je jedno vreme sedamdesetih godina prošlog veka radio u prodaji Jatovih karata u Australiji, kazao je da je razlog njegove posete Beogradu uspostavljanje letova Etihada od 15. juna između Beograda i Abu Dabija, kao i uspostavljanje komercijalne saradnje i uvođenje zajedničkih "kod šer" letova.
Komercijalna saradnja Jata i Etihada je, prema njegovim rečima, veoma značajna za srpsku aviokompaniju koja će tako biti integrisana u bogatu saobraćajnu mrežu Etihada, sa letovima od Abu Dabija do Australije Kine, Bliskog i Dalekog istoka i SAD.
Aviokompanije u koje je Etihad investirao sada su reorganizovane, profitabilne i integrisane u sistem poslovanja, prodaje karata, letenja.
Etihad raspolaže flotom od 72 savremena aviona. Prošle godine ova kompanija imala je prihod u vrednosti 4,8 milijardi dolara i profit od 42 miliona dolara, a poseduje manjinsko vlasništvo i pravo upravljanja u nemačkom "Er Berlinu", irskom "Er Lingusu", "Virdžin Australiji" i "Er Sejšelima".
Nacionalni avioprevoznik UAE sada obavlja više od 1.300 letova sedmično u 86 putničkih i kargo odredišta širom sveta - na Bliskom istoku, Africi, Evropi, Aziji, Australiji i Americi.
Etihad je pre 10 godina dobio status nacionalnog aviprevoznika, a u moćnoj floti ove bliskoistočne kompanije se nalaze najsavremenije letilice dva vodeća svetska proizvođača putničkih aviona, evropskog Erbasa i američkog Boinga.
Lane je avionima Etihada prevezno 10,3 miliona putnika i njihov broj je u odnosu na prethodnu godinu uvećan za 23 odsto, što je jedna od najvećih stopa rasta u vazdušnom putničkom saobraćaju.
Prema aranžmanu zaključenom u decembru 2011. godine, Etihad je preuzeo oko 30 odsto akcija u nemačkoj aviokompaniji "Er Berlin", a šireći svoje poslove u inostranstvu otkupio je i 40 procenata deonica u "Er lingusu" i 10 odsto u australijskoj kompaniji "Virdžina".
U junu 2004. godine rukovodstvo Etihada je odlučilo da obavi porudžbinu pet aviona Boing "777-300" i 24 aviona Er basa, uključujući i najveći putnički avion u svetu koji pravi taj evropski aviogigant "A380-800s".
U 2008. godini Etihad je saopštio da je obavio najveću porudžbinu aviona u komercijalnoj avijaciji, odlučivši se da nabavi 205 novih aviona.
Etihad, koji je, inače, pre šest godina u blizini međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju otvorio super-savremenu poslovnu zgradu, uloživši u izgradnju tog zdanja oko 50 miliona dolara, izrazio je spremnost da odmah pomogne Jatu u lizingu četiri nova aviona koji su potrebni već od juna zbog početka turističke sezone.
U Beogradu će se u ponedeljak, 15. aprila, sastati predsednik "Etihad ervejza" Dzejms Hogan i generalni direktor Jata Vladimir Ognjenović i zatim održati zajedničku konferenciju za novinare u hotelu "Hajat".
Inače, prethodnih godina u javnosti su kao potencijalni partneri JAT - a bili pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik aviejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija".
(Tanjug/MONDO Foto Tanjug Zoran Žestić)
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte