Na pitanje da li je Etihad zainteresovan za strateško partnerstvo sa Jatom, predsednik Etihada Džejms Hogan je samo kratko odgovorio da je još rano govoriti o tome, i da treba sačekati ishod preliminarnih razgovora.
"Za razgovore tog tipa i procene potrebno je određeno vreme. Sve što radimo mora da bude u skladu sa politikom i direktivama kompanije. Moj posao je da osiguram bezbedne, kvalitetne i profitabilne letove", naveo je Hogan.
Čelnik Etihada, koji je jedno vreme sedamdesetih godina prošlog veka radio u prodaji Jatovih karata u Australiji, kazao je da je razlog njegove posete Beogradu uspostavljanje letova Etihada od 15. juna između Beograda i Abu Dabija, kao i uspostavljanje komercijalne saradnje i uvođenje zajedničkih "kod šer" letova.
Komercijalna saradnja Jata i Etihada je, prema njegovim rečima, veoma značajna za srpsku aviokompaniju koja će tako biti integrisana u bogatu saobraćajnu mrežu Etihada, sa letovima od Abu Dabija do Australije Kine, Bliskog i Dalekog istoka i SAD.
Aviokompanije u koje je Etihad investirao sada su reorganizovane, profitabilne i integrisane u sistem poslovanja, prodaje karata, letenja.
Etihad raspolaže flotom od 72 savremena aviona. Prošle godine ova kompanija imala je prihod u vrednosti 4,8 milijardi dolara i profit od 42 miliona dolara, a poseduje manjinsko vlasništvo i pravo upravljanja u nemačkom "Er Berlinu", irskom "Er Lingusu", "Virdžin Australiji" i "Er Sejšelima".
Nacionalni avioprevoznik UAE sada obavlja više od 1.300 letova sedmično u 86 putničkih i kargo odredišta širom sveta - na Bliskom istoku, Africi, Evropi, Aziji, Australiji i Americi.
Etihad je pre 10 godina dobio status nacionalnog aviprevoznika, a u moćnoj floti ove bliskoistočne kompanije se nalaze najsavremenije letilice dva vodeća svetska proizvođača putničkih aviona, evropskog Erbasa i američkog Boinga.
Lane je avionima Etihada prevezno 10,3 miliona putnika i njihov broj je u odnosu na prethodnu godinu uvećan za 23 odsto, što je jedna od najvećih stopa rasta u vazdušnom putničkom saobraćaju.
Prema aranžmanu zaključenom u decembru 2011. godine, Etihad je preuzeo oko 30 odsto akcija u nemačkoj aviokompaniji "Er Berlin", a šireći svoje poslove u inostranstvu otkupio je i 40 procenata deonica u "Er lingusu" i 10 odsto u australijskoj kompaniji "Virdžina".
U junu 2004. godine rukovodstvo Etihada je odlučilo da obavi porudžbinu pet aviona Boing "777-300" i 24 aviona Er basa, uključujući i najveći putnički avion u svetu koji pravi taj evropski aviogigant "A380-800s".
U 2008. godini Etihad je saopštio da je obavio najveću porudžbinu aviona u komercijalnoj avijaciji, odlučivši se da nabavi 205 novih aviona.
Etihad, koji je, inače, pre šest godina u blizini međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju otvorio super-savremenu poslovnu zgradu, uloživši u izgradnju tog zdanja oko 50 miliona dolara, izrazio je spremnost da odmah pomogne Jatu u lizingu četiri nova aviona koji su potrebni već od juna zbog početka turističke sezone.
U Beogradu će se u ponedeljak, 15. aprila, sastati predsednik "Etihad ervejza" Dzejms Hogan i generalni direktor Jata Vladimir Ognjenović i zatim održati zajedničku konferenciju za novinare u hotelu "Hajat".
Inače, prethodnih godina u javnosti su kao potencijalni partneri JAT - a bili pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik aviejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija".
(Tanjug/MONDO Foto Tanjug Zoran Žestić)
"Za razgovore tog tipa i procene potrebno je određeno vreme. Sve što radimo mora da bude u skladu sa politikom i direktivama kompanije. Moj posao je da osiguram bezbedne, kvalitetne i profitabilne letove", naveo je Hogan.
Čelnik Etihada, koji je jedno vreme sedamdesetih godina prošlog veka radio u prodaji Jatovih karata u Australiji, kazao je da je razlog njegove posete Beogradu uspostavljanje letova Etihada od 15. juna između Beograda i Abu Dabija, kao i uspostavljanje komercijalne saradnje i uvođenje zajedničkih "kod šer" letova.
Komercijalna saradnja Jata i Etihada je, prema njegovim rečima, veoma značajna za srpsku aviokompaniju koja će tako biti integrisana u bogatu saobraćajnu mrežu Etihada, sa letovima od Abu Dabija do Australije Kine, Bliskog i Dalekog istoka i SAD.
Aviokompanije u koje je Etihad investirao sada su reorganizovane, profitabilne i integrisane u sistem poslovanja, prodaje karata, letenja.
Etihad raspolaže flotom od 72 savremena aviona. Prošle godine ova kompanija imala je prihod u vrednosti 4,8 milijardi dolara i profit od 42 miliona dolara, a poseduje manjinsko vlasništvo i pravo upravljanja u nemačkom "Er Berlinu", irskom "Er Lingusu", "Virdžin Australiji" i "Er Sejšelima".
Nacionalni avioprevoznik UAE sada obavlja više od 1.300 letova sedmično u 86 putničkih i kargo odredišta širom sveta - na Bliskom istoku, Africi, Evropi, Aziji, Australiji i Americi.
Etihad je pre 10 godina dobio status nacionalnog aviprevoznika, a u moćnoj floti ove bliskoistočne kompanije se nalaze najsavremenije letilice dva vodeća svetska proizvođača putničkih aviona, evropskog Erbasa i američkog Boinga.
Lane je avionima Etihada prevezno 10,3 miliona putnika i njihov broj je u odnosu na prethodnu godinu uvećan za 23 odsto, što je jedna od najvećih stopa rasta u vazdušnom putničkom saobraćaju.
Prema aranžmanu zaključenom u decembru 2011. godine, Etihad je preuzeo oko 30 odsto akcija u nemačkoj aviokompaniji "Er Berlin", a šireći svoje poslove u inostranstvu otkupio je i 40 procenata deonica u "Er lingusu" i 10 odsto u australijskoj kompaniji "Virdžina".
U junu 2004. godine rukovodstvo Etihada je odlučilo da obavi porudžbinu pet aviona Boing "777-300" i 24 aviona Er basa, uključujući i najveći putnički avion u svetu koji pravi taj evropski aviogigant "A380-800s".
U 2008. godini Etihad je saopštio da je obavio najveću porudžbinu aviona u komercijalnoj avijaciji, odlučivši se da nabavi 205 novih aviona.
Etihad, koji je, inače, pre šest godina u blizini međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju otvorio super-savremenu poslovnu zgradu, uloživši u izgradnju tog zdanja oko 50 miliona dolara, izrazio je spremnost da odmah pomogne Jatu u lizingu četiri nova aviona koji su potrebni već od juna zbog početka turističke sezone.
U Beogradu će se u ponedeljak, 15. aprila, sastati predsednik "Etihad ervejza" Dzejms Hogan i generalni direktor Jata Vladimir Ognjenović i zatim održati zajedničku konferenciju za novinare u hotelu "Hajat".
Inače, prethodnih godina u javnosti su kao potencijalni partneri JAT - a bili pominjani ruski "Aeroflot", "Island er", "Turkiš erlajns", "Baltik aviejšn sistems", konzorcijum domaćih privrednika, "Er Azija".
(Tanjug/MONDO Foto Tanjug Zoran Žestić)
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Ameri hoće Stojakovića da bi nas pobedili: Srbija i Grčka u strahu, SAD hoće da otme Andreja!
Određene sudije za večiti derbi: Srbin i Hrvati sude Crvena zvezda - Partizan!
Tri noćenja na Zlatiboru 460.000 dinara! Turisti šokirani cenama za Novu godinu, od cifre će vam se zavrteti