• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Verko o slučaju Batočina: Kakav put smrti?

Gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović izjavio je danas da će autoput prema Batočini biti završen do kraja ove godine i da je reč o najjeftinijoj saobraćajnici tog reda u Srbiji.

Stevanović je rekao da ne zna čiji je interes, šta i ko hoće da poruči senzacionalističkim natpisom da je reč o "putu smrti" i zapitao kome normalnom može da padne na pamet da se ta deonica ruši, odnosno da se vrati u prvobitno stanje.

"Suština je da ćemo mi ovaj put završiti, a po dogovoru sa Fijatom ova saobraćajnica mora da se završi do kraja godine", rekao je Stevanović na konferenciji za novinare.

On je istakao da kilometer autoputa Kragujevac-Batočina košta između 1,2 do 1,5 miliona evra, a da druge saobraćajnice u Srbiji, koje imaju samo zaustavnu traku više, koštaju pet puta više.

Prema njegovim rečima, obilaznica oko Beograda koštala je sedam miliona evra po kilometru, deo autoputa oko Lajkovca 6,2 miliona evra po kilometru, a deo koridora kod Niša četiri-pet miliona evra.

"Ne ulazeći u namere senzacionalističkih natpisa, mogu samo da kažem da uskoro očekujem da se u Srbiji meni ponudi kao desert neka senzacionalistička informacija ili neko hapšenje. To će da postane deo jelovnika verovatno, jer je ovo neshvatljiva priča", kaže Stevanović.

Prema njegovim rečima, "ako se tome doda činjenica da neko maše papirom u kome se kaže da je bilo 30-ak smrtnih slučajeva na ovoj deonici, a opet svako normalan mora da razmisli i da kaže da je bezbednija deonica sa dve duple trake, od puta sa samo dve trake".

Na pitanje novinara šta će grad da učini povodom zahteva da spornih 4,6 kilometara autoputa vrati u prvobitno stanje, Stevanović je rekao da je autoput u nadležnosti viših instanci.

On je zapitao kome normalnom može tako nešto da padne na pamet i ko normalan može da kaže da je bezbedniji put sa dve trake, a ne sa četiri.

"Reagovaće onaj ko je nadležan, a mi to nismo", rekao je

Stevanović je naglasio da još nije video toliko politike i uznemiravanja javnosti.

Zamenik gradonačelnika Nebojša Zdravković je rekao da autoput Kragujevac-Batočina ima sve dozvole, samim tim i deonica od 4,6 kilometara, koja takođe ima sve dozvole, ali ne i građevinsku.

"Procedura izgradnje te saobraćanice nije ispoštovana 100 odsto, ali je urađena u skladu sa zakonom", rekao je Zdravković i naveo da pomenuta deonica nema jedino građevinsku dozvolu, jer je prostorni plan Srbije, donet pre 2000. godine, predviđao autoput nekoliko kilometara južnije od postojećeg.

Naglašavajući da na izmenu prostornog plana Srbije nije moglo da se čeka, jer bi to trajalo tri godine, Zdravković je naveo da je urađen Plan detaljnje regulacije i akt o urbanističkim uslovima za izgradnju i da se onda ušlo u taj posao.

On je naveo da se žurilo u izgradnji te deonice, jer se država obavezala prema Fijatu da izgradi tu saobraćajnicu.

I ministarka regionalnog razvoja Verica Kalanović tvrdi da nije tačno da je deo autoputa Kragujevac - Batočina izgrađen bez ijedne dozvole ali priznaje da "procedura jeste manjkava"

(Tanjug, foto: Tanjug, Miloš Milivojević)

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

str

Cini mi se da je samo na jednoj deonici puta opasno, odvalili su deo brda da bi tuda prosao put, ali posto jos nije gotovo verujem da ce se i taj deo obezbediti.

special image