Reč je o avionima serije A-319/320/321, sa dva različita tipa motora (CFM56-5 & IAE V2500) kao i na novi tip aviona ATR (ATR) 42/72 serije 400/500.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao je novu dozvolu za obavljanje vazduhoplovno-tehničke delatnosti održavanja JAT tehnici, u kojoj je pored postojećih radova sa Boingom 737 serije “classic” & NG i ATR (ATR) posao proširen i za radove na Erbasovim avionima, navodi se u saopštenju Jata.
Izdavanju dozvole Jat tehnici prethodile su obimne provere i korekcije potrebnih uslova za rad na novim tipovima aviona u linijskom i baznom održavanju, koji se odnosi na provere potrebnog broja ovlašćenih mehaničara i inženjera, alata za novi obim radova, radnog prostora sa pripadajućom opremom, dokumentacije proizvodača aviona, motora, komponenti, kao i svih procedura u odobrenom priručniku održavanja.
Nakon šestomesečnih provera i obavljenih korekcija u Jat tehnici, Direktorat civilnog vazduhoplovstva je zaključio da je JAT tehnika, posle više od godinu dana priprema za ovakav tehnološki skok, spremna za dobijanje dozvole, koja će im otvoriti vrata za održavanje aviona nove generacije, kako za domaće operatere tako i za operatere i korisnike ovih aviona iz celog sveta.
Dozvola koju je Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao Jat Tehnici biće praćena izdavanjem dozvole vazduhoplovnih vlasti Evropske unije odnosno Evropske agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja (European Aviation Safety Agency-EASA), obzirom da je DCV RS ovlašćeno i akreditovano telo, koji je celokupan posao uradio i u ime Evropske agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja.
(Tanjug, Foto: Guliver/Getty Images/Matt Cardy)
Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao je novu dozvolu za obavljanje vazduhoplovno-tehničke delatnosti održavanja JAT tehnici, u kojoj je pored postojećih radova sa Boingom 737 serije “classic” & NG i ATR (ATR) posao proširen i za radove na Erbasovim avionima, navodi se u saopštenju Jata.
Izdavanju dozvole Jat tehnici prethodile su obimne provere i korekcije potrebnih uslova za rad na novim tipovima aviona u linijskom i baznom održavanju, koji se odnosi na provere potrebnog broja ovlašćenih mehaničara i inženjera, alata za novi obim radova, radnog prostora sa pripadajućom opremom, dokumentacije proizvodača aviona, motora, komponenti, kao i svih procedura u odobrenom priručniku održavanja.
Nakon šestomesečnih provera i obavljenih korekcija u Jat tehnici, Direktorat civilnog vazduhoplovstva je zaključio da je JAT tehnika, posle više od godinu dana priprema za ovakav tehnološki skok, spremna za dobijanje dozvole, koja će im otvoriti vrata za održavanje aviona nove generacije, kako za domaće operatere tako i za operatere i korisnike ovih aviona iz celog sveta.
Dozvola koju je Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao Jat Tehnici biće praćena izdavanjem dozvole vazduhoplovnih vlasti Evropske unije odnosno Evropske agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja (European Aviation Safety Agency-EASA), obzirom da je DCV RS ovlašćeno i akreditovano telo, koji je celokupan posao uradio i u ime Evropske agencije za bezbednost vazdušnog saobraćaja.
(Tanjug, Foto: Guliver/Getty Images/Matt Cardy)
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu