
Ona je za TangoSix ispričala kako je došlo do toga da ona bude autor brendinga koji će videti milioni ljudi u sledećim godinama širom regiona i Evrope.
"Pre dve godine za diplomski sam radila redizajn Jata i okačila ga na Behance (jedan od najpoznatijih globalnih portfolio portala).
Menadžment Etihada pronašao me je koristeći Google, zvali su me na sastanak i nakon nedelju dana sam otišla za Abu Dabi.
Tamo sam dve i po nedelje radila sa njima. To je bilo predivno iskustvo, koje još nije završeno. Vraćam se prekosutra i nastavljamo da radimo na preostalim elementima brending", rekla je Tamara.
"Dok je Jat Airways držao gomilu nekvalifikovanih, nesposobnih i konačno prekobrojnih ljudi vezanih za marketing i PR, Er Srbija je jedim iskrenim i normalnim potezom odnela svoj prvi PR trijumf", ocenjuje vazduhoplovni portal Srbije.
Da je Tamara Maksimović odgovorna za novi vizuelni identitet Er Srbije danas je na konferenciji za novinare objavio i prvi čovek nacionalne aviokompanije Ujedinjenih Arapskih Emirata, Etihad, Džejms Hogan.
Vicepremijer Aleksandar Vučić i Džejms Hogan potpisali su danas u Beogradu Sporazum o strateškom partnerstvu, kojim je Srbija "prizemljila" JAT, a dobila novu aviokompaniju Er Srbija.