
To je najavio direktor Koridora Srbije Dmitar Đurović.
"Radovi napreduju punom parom. Nema zakašnjenja, sve se izvodi u roku, a na mnogim delovima smo ispred rokova. Siguran sam da neće biti kašnjenja, jer nemamo prostora da bilo gde više kasnimo. Naš zadatak i cilj je da radimo i danju i noću", kazao je on.
Đurović je tokom obilaska radova na tunelu Šarani kod Gornjeg Milanovca koji je jedan od pet tunela na trasi auto puta Beograd - Južni Jadran kazao da se na tom tunelu radovi odvijaju planiranom
dinamikom i da trenutno završavaju pripremni radovi na izlaznom portalu kako bi se u septembru počelo sa probijanjem tunela sa izlazne strane.
Prema njegovim rečima, ukupna dužina tunela Šarani je 887 metara i već je na ulaznom portalu u tunel leva cev prokopana 89 metara, a desna je na 25 metru.
Đurović je naglasio i da radove na deonici od Ljiga do Preljine izvodi oko 1.150 radnika u dve smene po 12 sati, a svakodnevno se vrše geodetska osmatranja, geološko kartiranje i kontrola kvaliteta
ugrađenog betona.
Građevinske radove na deonici od Ljiga do Preljine koji su počeli uaprilu izvodi azerbejdžanska kompanija "Azvirt", sa podizvođačem "Energoprojekt-niskogradnja" po projektu koji je izgradio Saobraćajni institut CIP.
Izgradnja te deonice duge 40,6 kilometar koštaće 308 miliona evra I finasira se iz kredita Vlade Azerbejdžana. Izuzetno je zahtevna za graditelje, jer je na njoj predviđena gradnja 78 mostovskih konstrukcija, pet tunela i veliki broj regulacija rečnih korita.