• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sa Lidlom će cene biti niže za 20 odsto?

Izvor mondo.rs

Dolazak „Lidla“ uticaće na druge trgovinske kompanije da snize cene, ali i na celu privredu, kaže Stipe Lovreta.

Nemački diskontni lanac „Lidl" kupio je zemljište u Beogradu za izgradnju supermarketa, preneo je portal eKapija.

Strana kompanija je već obezbedila placeve u Valjevu, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu i Smederevu.

U predstavništvu ove kompanije u Srbiji potvrdili su kupovinu zemljišta u glavnom gradu, ali nisu želeli da preciziraju lokaciju.

"Kupili smo zemljište u Beogradu. Naglašavamo da imamo odličnu saradnju s lokalnim samoupravama u Srbiji koje nam pružaju svu neophodnu pomoć i teže tome da svi birokratski poslovi budu završeni u najkraćem mogućem roku", rekli su za eKapiju u „Lidlu", ali nisu precizirali kad će marketi biti otvoreni.

Ova kompanija na novo tržište dolazi tako što prvo obezbedi lokacije, a zatim istovremeno otvori više objekata.

Stipe Lovreta, profesor na beogradskom Ekonomskom fakultetu, kaže za "Kurir" da je veoma pozitivno to što će „Lidl" uskoro otvoriti svoje prodavnice.

U Srbiji, kako navodi, ne postoje diskontni lanci kakav je „Lidl", koji vode agresivnu cenovnu konkurenciju i u kojima su cene i do 20 odsto niže od ostalih supermarketa.

"Srbiji nedostaje konkurencija i različiti trgovinski formati. Dolazak 'Lidla' će uticati i na druge trgovinske kompanije da snize cene, ali i na celu privredu", objašnjava Lovreta i dodaje da sve državne institucije moraju da podrže dolazak nemačke kompanije.

Početkom avgusta „Lidl" je kupio plac u Nišu, na prostoru nekadašnje kasarne „Apelovac", koji je Vojska Srbije ustupila gradu. Nemci su krajem prošle godine kupili i jedan hektar na Vizantijskom bulevaru u tom gradu, a kako najavljuju iz gradske uprave, zainteresovani su i za treću lokaciju.

U „Lidlu" navode da još ne traže radnike i da će o tome blagovremeno obavestiti javnost.

„Lidl" je nemački diskontni lanac osnovan tridesetih godina prošlog veka. Njegove lokacije moraju biti na prometnim mestima, s odličnom vidljivošću i dobrom saobraćajnom mrežom

Najviše im odgovaraju naseljena mesta, koja sa užom okolinom imaju najmanje 30.000 stanovnika.  Osamsto do 1.300 kvadrata prosečna je prodajna površina objekata „Lidl"

Tagovi

Komentari 19

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zorana

Trgovinski lanci, Maxi, Idea, Vero..nisu nasi, tako da koja je razlika? Konkurentnost je dobra, kako za potrosace, tako i za privredu. Lidl je karakteristican po velikoj zastupljenosti tgovinske marke oko 65%, minimalnog usluzi i uredjenosti objekata, sto je deo njihove strategije. Prof Stipe zna sta prica :)

AirFrance

Nas sapun,eurokrem,cokolade,voda,pogledajte cene sampona,mesa pa to je skandal!Neka dodju Nemci,neka daju kvalitet i nizu cenu a nasi nek gledaju i uce!

Zoran

Ja sam kupovao robu u Lidl u Grčku. Tako da sam zadovoljan,cene su baš povoljne. I kvalitet je extra. Naprimer Grčki krem 750gr. Košta 1.9evra. A kvalitet je dosta bolji od našeg eurokrema.

special image