"S obzirom da smo u Srbiji krajem 2010. godine registrovali naše preduzeće, naglašavamo da se nalazimo u fazi ekspanzije i kupovine zemljišta za naše markete", izjavila je Tanjugu Jovana Krstić iz sekretarijata za nekretnine Lidla u Srbiji.

Ona je rekla da dosadašnji rezultati ekspanzije tog trgovinskog lanca predstavljaju nastavak ulaganja u srpsko tržište, što je dokaz da su Srbiju prepoznali kao zemlju povoljnu za investiranje.

U Lidlu su potvrdili da su do sada kupili zemljište za markete u Valjevu, Subotici, Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu, Smederevu, kao i u Beogradu, ali nisu mogli da odgovore na pitanje na kojim tačno lokacijama se nalaze ta zemljišta.

"U ostalim gradovima širom Srbije aktivno radimo na realizaciji kupovine zemljišta", rekla je Krstić.
U Lidlu navode i da nisu u mogućnosti da preciziraju mogući datum otvaranja marketa u Srbiji.

"Lidlova politika poslovanja u Evropi je kupovina više zemljišta i istovremeno otvaranje više objekata. Takav način poslovanja preuzet je i u Srbiji", izjavila je Tanjugova sagovornica.

Krstić je rekla da u ovoj fazi poslovanja "Lidl" ne može da navede detaljnije informacije u vezi asortimana robe, ali da "mogu obećati da će asortiman biti raznovrstan i da će se truditi da zadovolje potrebe i želje budućih kupaca"

Prema ranijim najavama zvaničnika Vlade Srbije, "Lidl" bi prve markete u Srbiji trebalo da otvori sledeće godine, a u prvoj fazi planirano je otvaranje 15 maloprodajnih objekata od 2.000 kvadrata u 15 srpskih gradova.

Lidl je jedan od najuspešnijih trgovinskih lanaca prehrambenih proizvoda u Evropi, gde je zastupljen sa više od 9.000 prodajnih objekata.