"Za Novu godinu bi Beograđani trebalo potpuno normalno da prelaze ta dva nova nadvožnjaka, i petlju koja će normalno funkcionisati osim tramvajskog saobraćaja", rekao je Đilas novinarima posle obilaska radova u Radničkoj ulici i na Novom Beogradu kod Buvljaka (Otvorenog tržnog centra).

On je istakao da će petlja u Radničkoj ulici, jedan od najzahtevnihih projekata u modernoj Srbiji,kada bude gotova imati tri saobraćajne trake i omogućiće nesmetan saobraćaj od beogradskog Sajma ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada.

"Ova dva velika gradilišta dokaz su kako se Beograd brzo razvija i menja", ocenio je gradonačelnik.

Radove sa gradonačelnikom obišli su i predsednici opština Novi Beograd i Čukarica, Aleksandar Šapić i Zoran Gajić, koji je Čukaričane zamolio da imaju još malo strpljenja i najavio da bi u oktobru ili novembru preko mosta trebalo da krenu i prvi novi autobusi od Banovog brda ka Novom Beogradu.

Šapić je rekao da će završetkom radova na mostu Zemun-Borča i pristupnim saobraćajnicama na mostu preko Ade, Novi Beograd postati novi centar Beograd.

"Beograd će faktički početi da se omotova oko Novog Beograda, trebaće vam nekoliko minuta da stignete u bilo koji deo grada. I ja sam ponosan što sam predsednik opštine koja se najbrže razvija", rekao je Šapić.

Most na Adi završen je u decembru 2011. godine i njegova gradnja koštala je, prema zvaničnim podacima 161 milion evra, a do sada je na gradnju pristupnih saobraćajnica uloženo oko pola milijarde evra.