On je istakao da će petlja u Radničkoj ulici, jedan od najzahtevnihih projekata u modernoj Srbiji,kada bude gotova imati tri saobraćajne trake i omogućiće nesmetan saobraćaj od beogradskog Sajma ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada.
"Ova dva velika gradilišta dokaz su kako se Beograd brzo razvija i menja", ocenio je gradonačelnik.
Radove sa gradonačelnikom obišli su i predsednici opština Novi Beograd i Čukarica, Aleksandar Šapić i Zoran Gajić, koji je Čukaričane zamolio da imaju još malo strpljenja i najavio da bi u oktobru ili novembru preko mosta trebalo da krenu i prvi novi autobusi od Banovog brda ka Novom Beogradu.
Šapić je rekao da će završetkom radova na mostu Zemun-Borča i pristupnim saobraćajnicama na mostu preko Ade, Novi Beograd postati novi centar Beograd.
"Beograd će faktički početi da se omotova oko Novog Beograda, trebaće vam nekoliko minuta da stignete u bilo koji deo grada. I ja sam ponosan što sam predsednik opštine koja se najbrže razvija", rekao je Šapić.
Most na Adi završen je u decembru 2011. godine i njegova gradnja koštala je, prema zvaničnim podacima 161 milion evra, a do sada je na gradnju pristupnih saobraćajnica uloženo oko pola milijarde evra.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte