• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

URS dezinformiše narod o računima za struju

Izvor Tanjug

Građani nisu ošetećeni i nisu dobili duple račune za struju kako to tvrde u Ujedinjenim regionima Srbije, kažu u ministarstvu energetike.

Ministarstvo energetike, razvoja i zaštite životne sredine saopštilo je danas da prati otklanjanje propusta koji su pratili početak rada javnog snabdevača strujom "EPS Snabdevanje.

Kako se navodi u saopštenju povodom tvrdnje portparola Ujedinjenih regiona Srbije Marka Selakovića da su građani Srbije oštećeni i da su dobili duple račune za struju, ministarstvo je podsetilo da je već ukazalo poslovodstvu EPS-a da u najkraćem roku reši probleme koji su pratili osnivanje novog preduzeća, "nakon čega je to preduzeće preduzelo određene korake".

Nakon brojnih žalbi građana koji su se obratili za pomoć Ministarstvu energetike, razvoja i zaštite životne sredine, ministarstvo je 24. avgusta reagovalo na različite vrste problema koje su pratile početak rada javnog snabdevača, uključujući redove na šalterima, vraćanje preplaćenog novca samo na šalterima distribucija, nemogućnost bezgotovinskog plaćanja računa i drugo, navodi se u saopštenju.

Kako se dodaje, nakon ukazivanja na ove probleme EPS je preduzeo određene korake na njihovom rešavanju.

"Kako bi se izbegle gužve pred šalterima, potrošačima koji su do 30. juna pretplatili svoje račune, novac će biti direktno prebačen na račune 'EPS sabdevanja', dok će oni koji budu insistirali da im preplaćen novac bude vraćen, moći da ga podignu na šalterima elektrodistribucija", navedeno je u saopštenju.

Ministarstvo energetike dodalo je i da je iz "EPS Snabdevanja" rečeno da će u najkraćem roku bezgotovinsko plaćanje biti omogućeno na području Beograda, a od sledećeg obračunskog perioda i na šalterima ostalih elektrodistribucija u Srbiji.

"Ministarstvo energetike, razvoja i zaštite životne sredine pažljivo prati aktivnosti koje EPS preduzima na ovih rešavanju problema i očekujemo da će ubuduće u poslovanju ovog javnog preduzeća interesi kupaca biti na prvom mestu", navodi se u saopštenju.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image