• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Traže jeftinije grejanje za Beograđane u oktobru

Izvor Tanjug

Udruženje bankarskih klijenata Efektiva zahteva od JP Beogradske elektrane da račune za grejanje za ovaj mesec umanji.

Oni smatraju da bi umanjenje trebalo da bude srazmerno iznosu dana za koje elektrane nisu omogućile adekvatnu isporuku toplotne energije.

Efektiva u saopštenju napominje da, iako je poslednjih nekoliko dana temperatura u Beogradu niža od uobičajenih, Elektrane nisu pustile grejne zbog čega su korisnici sistema daljinskog grejanja bili prinuđeni da svoje stanove dogrevaju na struju.

"S obzirom na to da se grejanje, putem računa Infostana, plaća tokom cele godine, a da je često i na polovini zimskog perioda loše, zahtevamo od Beogradskih elektrana da račune za grejanje za ovaj mesec, umanje za srazmeran iznos dana za koje nisu omogućile adekvatnu isporuku toplotne energije.

Smatramo udarom na džep potrosača činjenicu da je potrebno izdvojiti dodatna sredstva za plaćanje uvećanih računa za struju dok se u istom trenutku Elektranama plaća mesečna obaveza za grejanje, kojeg ovih dana očito nema", navodi Organizacija potrošača Efektive.

Ta organizacija napominje da Elektrane svoj posao moraju da obavljaju u skladu sa temperaturnim promenama, a ne u skladu sa, od strane Beogradskih Elektrana, propisanim datumima za početak grejne sezone.

"U protivnom, trebalo bi da omoguće da korisnici ovu uslugu plaćaju po utrošenoj toplotonoj energiji, na šta ih obavezuje i član 83 Zakona o zaštiti potrošača, kojim je propisano da cena usluge od opšteg ekonomskog interesa mora biti obračunata prema stvarnim troškovima pruzenih usluga.

Efektiva je apelovala i na odgovorne u Ministarstvu pravde da po hitnom postupku u Zakon o parničnom postupku vrate institut kolektivne tužbe, kako bi organizacije potrošača mogle sudskim putem da zaštite kolektivne interese potrošača, koji su, kako je ocenjeno, ovakvim ponašanjem davaoca usluge ugroženi.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image