• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Najviše turista Beograd posećuje zbog posla

Naš glavni grad turisti najčešće posećuju zbog poslovnih obaveza, rezultat je istraživanja koje je sprovela Turistička organizacija Beograda (TOB) u saradnji sa Zavodom za informatiku i statistiku.

Naš glavni grad turisti najčešće posećuju zbog poslovnih obaveza, rezultat je istraživanja koje je sprovela Turistička organizacija Beograda (TOB) u saradnji sa Zavodom za informatiku i statistiku.

Anketa je uradjena u periodu od aprila 2006. do aprila 2007. godine, rezultati su obradjivani kvartalno, za svaka tri meseca.

U prva tri meseca 2007. godine čak 49,6 odsto turista Beograd je posetilo zbog poslovnih obaveza, 13,3 odsto njih je u prestonicu došlo da bi prisustvovalo sajmovima, a samo 8,1 odsto turista došlo je zbog odmora i razonode.

U prvom kvartalu 2007. godine Beograd je posetilo najviše službenika, slede menadžeri studenti i radnici, poslednji po broju poseta su penzioneri i sportisti.

Najviše posetilaca glavnog grada je uzrasta od 30 do 50 gidina. Od januara do aprila 2007. godine registrovano je 78.884 posete domaćih i 65.132 dolaska stranih turista. Prosečno, turisti se u Beogradu zadržavaju 2,7 dana.

Zamenica direktora Zavoda za informatiku i statistiku Vesna Matejić kazala je na konferenciji za novinare da su strani turisti uglavnom zadovoljni uslugom, smeštajem i provodom u Beogradu, ono što im smeta su cene u našoj prestonici.

Direktorka Turističke organizacije Beograda Olivera Lazić istakla je da su rezultati ankete pokazali da treba obratiti pažnju na potrebe stranih poslovnih turista.

"U tom pravcu treba usmeriti aktivnosti ponude Turističke organizacije Beograda", dodala je ona.

(Beta)



Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image