Ta deonica, bitna i za saobraćaj u Beogradu jer bi se tako produžila linija BG voza i na levu obalu Dunava, se finansira iz ruskog državnog kredita.

Iz tog kredita, ukupne vrednosti od 800 miliona dolara, za modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna biti izdvojeno je oko 60 miliona evra.

Zahvaljujući dobroj saradnji Železnica i Ministarstva saobraćaja, i uz punu pomoć i podršku tog Ministarstva, obezbeđeno je i finansijsko učešće države Srbije, u vrednosti od 15 odsto od iznosa kreditnih sredstava.

Kako je saopšteno je iz Železnica, na taj način stekli su se uslovi za skori početak radova na modernizaciji, odnosno izgradnji i elektrifikaciji drugog železničkog koloseka u dužini od 15 kilometara na deonici koja je na železničkoj magistrali Beograd Centar - Pančevo Glavna - Vršac - državna granica na Rumunijom.

Projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, uključujući i most preko Tamiša, dve stanice, dva stanična perona, pet novih mostova, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.

Aneksom broj jedan Ugovora za modernizaciju srpskih železnica iz ruskog državnog kredita, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, a koji su 14. juna ove godine potpisali Železnice Srbije i RŽD Internešnel, predviđen je rok za završetak radova od 824 dana.

Tako će već za red vožnje za 2015/2016. godinu, saobraćaj biti projektovan novom dvokolosečnom, elektrificiranom prugom između Beograda i Pančeva.