"To moramo da uradimo do 15. decembra kako bismo stvorili neophodne uslove da se nastave radovi na ovom velikom projektu, ne samo za Novi Sad i Vojvodinu, već i za ukupno povećanje kvaliteta saobraćajne infrastrukture u Srbiji," istakao je Aleksandar Antić.

U saopštenju Ministarstva saobraćaja napominje se da je do kašnjenja u izgradnji Žeželjevog mosta došlo zbog problema sa izvođačem radova.

Taj projekat se najvećim delom finansira iz IPA sredstava u iznosu od 45,3 milona evra, uz kofinansiranje iz budžeta AP Vojvodine od 19,1 milon evra.

Projekat je započet u martu 2011. godine sa ugovorenim rokom za završetak radova od 32 meseca.

Ambasador Majkl Devenport istakao je na sastanku sa Antićem, značaj još jednog projekta koji će se predstavljati "most" između Srbije i Evropske unije.

Reč je o sporazumu koji će u najskorije vreme potpisati Srbija i Evropska unija o transportnoj zajednici.

To će bitno uticati na bolju saradnju između Srbije i zemalja članica EU i omogućiti da Srbija postane punopravni član u svim oblastima razvoja, navodi se u saopštenju.

Antić je u Vladi Srbije sa Devenportom razgovarao i o realizaciji projekata koji se ostvaruju iz Fondova Evropske unije, bankarskih kredita i IPA projekata.

Srpski ministar saobraćaja je upoznao ambasadora Devenporta o generalnoj strategiji reafirmacije srpske saobraćajne infrastrukture, sa akcentom na revitalizaciji razvoja srpske železnice i početku realizacije kredita obezbeđene na osnovu srpsko - ruskog državnog sporazuma od 800 miliona dolara.

To će, kako se navodi, narednih godina umnogome promeniti sliku u ovom segmentu saobraćaja, čija je infrastruktura daleko od evropskog standarda i potreba srpske privrede za boljim i kvalitetnijim korišćenjem železničkog transporta.