Kako se navodi u saopštenju kupcima u kategorijama "široka potrošnja" i "niski napon" koji duguju više od 10.000 dinara, kao i svim kupcima priključenim na visoki i srednji napon, koji imaju dug veći od 100.000 dinara, upućena su upozorenja pred obustavu isporuke električne energije.

Domaćinstvima i ostalim kupcima na niskom naponu koji duguju više od 5.000 dinara, kao i kupcima na visokom i srednjem naponu koji duguju više od 50.000 dinara, poslati su obaveštenje i opomena o stanju duga sa pozivom da dug izmire u roku od 15 dana.

Navodi se da je svim kupcima kojima je upućeno upozorenje pred obustavu isporuke električne energije ostavljen zakonski rok od 15 dana da izmire dug.

U suprotnom, EPS Snabdevanje će, kao se ističe, podneti zahtev nadležnooj distribuciji da dužniku u zakonskom roku od osam dana obustavi isporuku električne energije.

"Ako i ova mera ne bude dala rezultate, biće pokrenuta procedura raskida ugovora o isporuci električne energije i trajnog isključenja dužnika sa elektrodistributivne mreže", navodi se u saopštenju.

Kupci koji su u međuvremenu uplatili dug, a stiglo im je upozorenje ili opomena, trebalo bi da dokaz o uplati dostave na šalter za reklamacije.

Ako uoče neku nelogičnost u obračunu, kupci žalbu treba da predaju na šalterima distribucije koje su jedino mesto za utvrđivanje osnova za reklamaciju.

Kako ističe EPS snadbevanje, pojačan je rad službi za reklamacije u svim privrednim društvima, kako bi svaki kupac mogao da dobije objašnjenje ili da mu se ispravi račun ukoliko se utvrdi greška.