• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Emocijama do većeg profita

Istraživanje koje je sprovela konsultantska kuća PeopleMetrics iz Filadelfije pokazuje da emocionalna povezanost izmedju zaposlenih i organizacija dramatično povećava i produktivnost i profit u jednoj kompaniji.

Istraživanje koje je sprovela konsultantska kuća PeopleMetrics iz Filadelfije pokazuje da emocionalna povezanost izmedju zaposlenih i organizacija dramatično povećava i produktivnost i profit u jednoj kompaniji.

Anketa je sprovedena na više od 5.000 radnika širom SAD-a.

„Nema sumnje – izmedju emocija i profita postoji povezanost“, kaže Kejt Feder, izvršni direktor PepoleMetricsa.

„Dok plate i beneficije mogu uticati na na podizanje angažovanosti do odredjenog nivoa, to nije dovoljno za podizanje iznad tog nivoa odnosno za postizanje najviših nivoa angažovanosti.

Kreiranje emocioonalne povezanosti jeste ono što je zaista važno jer to je način da kompanije dramatično povećaju produktivnost.

Da biste kreirali emocionalno vezu potrebno je da zaposlenom kreirate osećaj značaja i svrhe za organizaciju", kaže Kejt.

Isto tako, organizacije moraju stvarati osećaj poverenja kroz redovan dijalog zaposlenih sa menadžerima, kao i da znaju da proslave uspeh, da se zabave i pokažu individulano zahvalnost angažovanim pojedincima.

"Emocionalna vezanost za posao i organizaciju postaje sve važnija jer takva radna snaga postaje važna konkurentska prednost na tržištu“, zaključuje Feder.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image